مزایا و معایب خرید لپ تاپ استوك

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مزایا و معایب خرید لپ تاپ استوك

شاید شما نیز از طرفداران برند دل باشید. شرکت دل یکی از شرکت های سازنده رایانه در آمریکا است.لپ تاپ های دل دارای پردازنده و گرافیک قوی می باشند. لپ تاپی که قصد معرفی آن را داریم، لپتاپ استوک دل مدل Precision 5530 سایز 15 اینچی از برند Dell است که در نوع خود دارای قدرت بالایی می باشد. وزن این لپ تاپ 1.78 کیلوگرم در ابعاد 357.23×235.47×16.82 میلی متر است. از موارد خاصی که می توان در این لپ تاپ استوک به آن اشاره کرد، فن های دوگانه بزرگی است که در این لپ تاپ دیده می شود. لپ تاپ استوک به کمک این سیستم خنک کننده، لپ تاپ شما در هنگام استفاده های سنگین و فشار حرارتی بالا، خنک خواهد شد. این لپ تاپ یک قاب نازک و سبک دارد. لپ تاپ دل Precision 5530 دارای طرح بسیار زیبا و سایز و وزن جمع و جور است. این لپ تاپ دارای کیبورد با نور پس زمینه است که جلوه خاصی به این مدل از لپ تاپ می دهد.

  • یک پورت تاندربولت
  • ال سی دی و تاچ موبایل
  • زدن ctrl+alt+delete و سپس کلیک بر روی قسمت Task manager
  • Weight:4.14 Pounds

این برند با تکیه به خط تولید خود، میتوانید انواع لپ تاپ ایسوس صورتی ، لپ تاپ ایسوس طلایی ، انواع لپ تاپ ایسوس 17 اینچی یا لپ تاپ ایسوس 13 اینچی با قابلیتهای مختلف را روانه بازار کند. کار با این لپ تاپها بسیار ساده است. حتی نصب ویندوز در لپ تاپ asus بهراحتی انجام میشود. لپ تاپ ایسوس خرید عالی برای شما خواهد بود. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، بهتر است کمی درباره قیمت لپتاپهای این برند با هم صحبت کنیم. یکی از بزرگترین مزایای انواع لپ تاپ های ایسوس ، تنوع در مدلهای آن است. شما میتوانید یک لپ تاپ ایسوس دانشجویی را با قیمت مناسب تهیه کنید یا به سراغ لپ تاپ ایسوس core i7 با کیفیت عالی بروید. پس لپ تاپ ایسوس خرید را برای شما بسیار آسان میکند. در حقیقت میتوانید لپ تاپ ایسوس گیمینگ ارزان یا یک لپ تاپ فوق حرفهای از ایسوس را انتخاب کنید.

  • حافظه: 512 گیگابایت SSD
  • رم و هارد
  • نمایش همه محصولات تبلت
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 640 با ظرفیت 2 گیگابایت

همچنین، گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti کارت گرافیکی مناسب برای علاقهمندان به رزولوشن 1080p خواهد بود که به همراه ۴ گیگابایت رم ویدئویی، به راحتی بافتها و گرافیکهای پیچیده را پردازش میکند. اماسآی ۸ گیگابایت رم برای کمک به پردازنده پرقدرت خود در نظر گرفته است که در صورت لزوم میتوانید آن را به ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید. یک حافظه ذخیرهسازی ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe نیز برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار شما قرار دارد که با وجود فضای محدود، میتواند زمان راهاندازی نرمافزارها و بازیها را کاهش دهد. برای سیستمعامل نیز MSI از ویندوز ۱۰ برای لپتاپ GF63 Thin بهره برده است. در مطلب بهترین لپ تاپ های Core i7 مناسبترین لپتاپهای دارای پردازنده ۷ هستهای برای شما مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است برخی از لپتاپهای نام برده شده در این لیست، در بازار ایران موجود نباشند؛ اما با مقایسه مشخصات آنها با نمونههای موجود، میتوانید انتخاب مناسبتری داشته باشید. به نظر شما چه لپتاپ دیگری را میتوان به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. لپ تاپ Asus Zenbook Pro Duo را میتوان یک لپ تاپ همه کاره عالی دانست. اگر علاقمند به هزینه بیشتر هستید، لپ تاپ MSI Creator 15M و همچنین Surface Book 3 میتواند برای شما مناسب باشد. جواب این سوال بستگی به ویژگیها و قابلیتهای لپ تاپ دارد. با این حال قیمت این لپ تاپها از ۹۰۰ دلار شروع میشود و ممکن است قیمت برخی از آنها تا ۴ هزار دلار نیز برسد.

  • حافظه SSD
  • صفحه کلید خیلی نرم است
  • صفحه نسبتا کم نور
  • بایوس-شماتیک-بردویو All In One
  • کابل آداپتور لپ تاپ
  • قیمت: 59800000 تومان (اردیبهشت 1401)

لپ تاپ HP ELITEBOOK 2560P از سری صنعتی و مقاوم اچ پی، سفارش اروپا، دارای کیبورد و بدنه مقاوم و محکم می باشد. کمپانی HP در طراحی لپ تاپ های خود از آلیاژ های آلومینیوم و منیزیم استفاده می کند تا از مقاومت بالایی برخوردار باشند. اچ پی همان قدر که به نرم افزار های سیستم توجه خاصی داره توانسته لپ تاپ های کمپانی خود را از لحاظ سخت افزاری نیز محکم بسازد. لپ تاپ اچ پی مدل 2560P از سری لپ تاپ های پر قدرت و مقاوم کمپانی مورد نظر می باشد که در برابر ضربه و سقوط، مایعات، لب تاپ دست دوم سرما و گرمای شدید مقاوم می باشد. و برای کار کردن در شرایط سخت و به مدت طولانی بسیار مناسب می باشد. بدنه آلومینیومی و سخت افزار قدرتمندی که در طراحی و ساخت این لپ تاپ به کار رفته است آن را به مناسب ترین و بهترین لپ تاپ برای کارهای تجاری و اداری مبدل کرده است. جنس بدنه لپ تاپ به گونه ایی می باشد که اثر انگشت بر روی این سطح باقی نمی ماند.

همیشه به این نکته توجه کنید که باتری دستگاهتان آخرین باطری از این نوع باتری هست که در بازار وجود دارد! برای تست این بخش پیشنهاد ما استفاده از Battery Info View می باشد که شامل نمایش اطلاعات باتری است. همچنین با ارائه ی اطلاعات در مورد کارکردن چند ساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد. وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش نشان از وجود یک مشکل است ، پیشنهاد می کنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. زیرا تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی سخت است. همچنین میتوانید از یک پس زمینه ی سفید (سفید کامل بدون هیچ عکس دیگری) و پس از آن یک پس زمینه ی مشکی خالص (بدون تصویر دیگر) برای پیدا کردن پیکسل های سوخته در لپ تاپ استوک استفاده کنید.

مورد بعدی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، وضعیت صفحه نمایش است. مطمئن شوید صفحه نمایش سالم است، سوسو نمی زند، نور آن کم و زیاد نمی شود، تغییر رنگ، روشنایی و پیکسل های معیوب را در نمایشگر بررسی کنید و مطمئن شوید که صفحه نمایش کاملا سالم باشد. برای مثال یک ویدئو را باز کنید و زوایای دید را به درستی در نمایشگر بررسی کنید. مورد بعدی که باید در زمان خرید دستگاه چک شود، سلامت باتری است. در بیشتر شرایط، ممکن است نتوانید یک بررسی جامع باتری را انجام دهید. با این حال، بررسی تنظیمات مدیریت انرژی برای مشاهده میزان شارژ باتری و وضعیت سلامت باتری به شما نشان می دهد که باتری چقدر دوام می آورد. بخش بعدی برای بررسی لپ تاپ استوک جهت خرید، بررسی صفحه کلید و تاچ پد در صورت وجود است. مطمئن شوید که صفحه کلید سالم و فاقد شکستگی باشد. پورت ها و درایوها، تعداد پورت ها، اسلات کارت SSD، جک های هدفون و سایر ورودی ها موارد دیگری است که باید تست شود.

این مجموعه را 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت SSD تکمیل میکند تا قدرت این لپ تاپ را واقعا زیاد بدانیم. این محصول به خوبی میتواند از نظر سخت افزاری از پس کارهای سنگین گرافیکی و پردازشهای مختلف بربیاید و بازیهای جدید و جذاب را در نهایت گرافیک اجرا کند. جالب است که با وجود این همه مشخصات جذاب وزن لپ تاپ تنها 1.9 کیلوگرم است و برای حمل و نقل نیز گزینه مناسبی به نظر میرسد. از دیگر مشخصات اصلی این لپ تاپ گیمینگ ایسوس میتوان به 24 مگابایت حافظه Cache، قابلیت ارتقاء حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت و کیبورد با نورپردازی RGB اشاره کرد. قدرت این لپ تاپ برای اجرای بازیهای جدید خوب و نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت. در واقع کارت این لپ تاپ یکی از بهترینهای موجود است و به خوبی میتواند از پس پردازشهای گرافیکی بربیاید. ایسوس نمایشگری مات با اندازه 15.6 اینچ و رزولوشن FHD برای این لپ تاپ در نظر گرفته و از پنل IPS LCD نیز استفاده کرده است.

آیا میدانید شارجه کجاست! یا لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه چگونه رقم میخورد؟ بهتر است ابتدا کوتاه نگاهی به شارجه داشته باشیم. سپس شما را با خصوصیات لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه کمی بیشتر آشنا نماییم. قیمت لپ تاپ های hp شارجه یک شهر در امارت متحده عربی میباشد که در شارجه واقع گردیده است. شارجه رسماً به واسطه ی نهاد بهداشت جهانی تحت عنوان یک شهر سالم به ثبت رسیده است. در فهرست بهترین شهرهای دانشجویی QS در سال ۲۰۱۶ شارجه تحت عنوان شصت و هشتمین شهر برتر عالم برای دانشجویان اتخاذ گردیده است. شارجه نیز به عنوان پایتخت فرهنگی امارت متحده عربی تلقّی میگردد. در سال ۲۰۱۴ این شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شد. شارجه نیز از جانب یونسکو به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۱۹ اتخاذ گردید. لپ تاپ های استوک از تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی جمع میگردند. ابتدا به کشور چین میرسند و پس از آن در دیگر کشورها پخش میگردند.

لپ تاپ ها یکی از محبوب ترین لوازم الکتریکی انسان ها هستند که همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند. اما در طی سالیان اخیر این محبوبیت دوچندان شده است و لپ تاپ ها بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. از این رو کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ هم بسیار زیاد شده اند و هر ساله نیز به تعداد آن ها اضاف می شود. و هر کمپانی سعی بر این دارد که با عرضه لپ تاپی فوق العاده نام خودش را مطرح کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا بکند. اما برخی کمپانی ها در طی سالهای گذشته به خوبی خود را ثابت کرده اند و نشان داده اند که چقدر خوب می توانند سلیقه کاربران را بشناسند و لپ تاپی مطابق میل آنان طراحی کنند. لپ تاپ لپ تاپ استوک Dell 5523-i5 یکی از این لپ تاپ ها است. دیگر کمپانی های تولید کننده لپ تاپ که اغلب رقبای قدری هم هستند دائما با Dell در حال رقابت هستند و سعی می کنند که لپ تاپی بهتر از لپ تاپ کمپانی رقیب عرضه کنند.

  1. پردازنده: اینتل Atom Z3735F
  2. قیمت مناسب تر
  3. حافظه: 256GB - 4TB SSD
  4. روش شارژ باتری لپ تاپ
  5. ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و 250 گیگابایت

HP ZBook 15 G5 یکی از لپ تاپ های میان رده و بسیار باکیفیت است که توسط کمپانی بزرگ و محبوب HP ساخته و عرضه شده است. این لپ تاپ با توجه به توانایی های بسیار خوب و قیمت مناسبی که داشت خیلی سریع توانست به عنوان یک لپ تاپ محبوب نزد کاربران تبدیل شود. این لپ تاپ در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و با توجه به فروش بالایش، کمپانی سازنده را به سود کلانی رساند. کاربرانی که این لپ تاپ را خریداری کرده بودند کاملا از خرید خود رضایت داشتند چرا که HP ZBook 15 G5 واقعا لپ تاپی کامل و قدرتمند است. لپ تاپ استوک dell latitude 7480 سری لپ تاپ های ZBook همیشه از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار بوده اند چرا که سابقه بسیار خوبی دارند و از آن ها همیشه به عنوان لپ تاپ هایی مورد اطمینان یاد می شود. این محصول استوک لپ تاپی کامل، زیبا و مستحکم است که توانایی های زیادی دارد همچنین از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.