معرفی انواع پنتری آشپزخانه و انواع کمد دیواری

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی انواع پنتری آشپزخانه و انواع کمد دیواری

مبلمان آنتیک ، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین چه چیزی را در ذهن شما تداعی می کنند؟ بله، سبک دکوراسیون کلاسیک . ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات سبک دکوراسیون کلاسیک هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است. مسلما به کار بردن هر سبکی در دکوراسیون داخلی به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. در غیر این صورت، نتیجه کار بر وفق مراد نخواهد بود. سبک کلاسیک هم مانند همه سبک های دیگر، قواعد و اصولی دارد که باید به آن ها توجه کنید. برای پیاده کردن این سبک در دکوراسیون منزل، کافی است راهنمایی های ما را دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است.

سبک های معماری داخلی برای تمامی علاقمندان به هنر جذاب هستند. شما به آسانی میتوانید با الهام از سبک های دکوراسیون داخلی منزل، ایدههایتان را در فضای خانه پیاده کنید. انواع پنتری آشپزخانه شناخت سبک های دکوراسیون داخلی به خصوص برای معماران و طراحان داخلی الزامی است زیرا شما را در ایدهپردازی خلاقتر میکند. شما برای اینکه بتوانید سلیقه هنری خود را بالا ببرید باید نمونههای خوب و متنوع ببینید. با بررسی طرحهای باکیفیت در سبک های مختلف، اصول پایهای دکوراسیون داخلی مانند تضاد، تقارن و ترکیببندی مناسب رنگها در ذهن شما حک میشود. در این مطلب ۲۵ سبک مهم و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی را معرفی میکنیم که به شما ایدههای فوقالعادهای در طراحی داخلی منزل و محیط کار خواهند داد. در این مطلب سعی شده است سبک های معماری داخلی طبق شباهتهایشان در چهار دستهبندی قرار بگیرند تا به یاد ماندن آنها در ذهن شما آسانتر شود. بررسی انواع سبک های معماری داخلی از منظر تاریخ معماری کمک زیادی به طراحان داخلی، معماران و هنردوستان میکند.

رنگ پرده پذیرایی باید به گونه ای باشد که با سایر المان ها تطبیق پذیری داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید به یاد داشته باشید، توجه به میزان نور ورودی خانه می باشد. یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی، کفپوش ها می باشند. انتخاب کفپوش مناسب نقش مهمی در افزایش جذابیت اتاق پذیرایی دارد. کفپوش های مورد استفاده در اتاق پذیرایی انواع مختلفی دارند. پارکت های چوبی، سرامیک، کفپوش پی وی سی و … از جمله کفپوش هایی هستند که می توان در طراحی فضای مورد نظر مورد استفاده قرار داد. یکی از پراستفاده ترین کفپوش های مورد استفاده در اتاق پذیرایی، سرامیک می باشد. در انتخاب سرامیک کف پذیرایی به مواردی از جمله انتخاب رنگ و طرح آن باید توجه داشته باشید. برعکس دکوراسیون داخلی پذیرایی بزرگ، طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک دارای محدودیت های زیادی می باشد. یکی از فاکتورهای مهم مورد توجه در دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک، انتخاب رنگ بندی و تمرکز نور برای بزرگتر جلوه دادن فضای پذیرایی می باشد.

چیدمان مبل از جمله مسائل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود که به آن توجه ویژه ای می شود. در این میان چیدمان مبل ال به خاطر زیبایی و نمای خاصی که به محیط می دهد، طرفداران بیشتری دارد. بنابراین اگر شما هم از جمله افرادی هستید که این نوع چیدمان را برای دکوراسیون منزلتان می پسندید، پیشنهاد می دهیم این مطلب را از دست ندهید. قبل از اینکه بخواهیم توضیحی در رابطه با دکوراسیون مبلمان ال بدهیم، لازم است تعریف کلی در مورد مبل ال داشته باشیم؛ مدل مبلمان ال به مبلی گفته می شود که شبیه حرف انگلیسی ال (L) است. یعنی مبل ها را طوری کنار هم قرار دهیم که با هم زاویه ۹۰ درجه ای بسازند. چیدمان مبل L شکل یکی از مرسوم ترین طراحی ها برای پذیرایی خانه و آپارتمان های امروزی می باشد. در این مطلب، چند روش اصولی و کار آمد برای طراحی و چیدمان مبل های ال به شما معرفی کرده ایم که با توجه به آنها می توانید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

این محصول لاکچری و مخاطبپسند در ایران بیشتر با نام چوب نما یا چوب ترمو نما شناخته میشد. این متریال­ها در بلند مدت باعث خستگی نمی­شوند و هرگز از مد نمی­افتند. استفاده از میز کنار تخت در سبک کلاسیک الزامی نیست، اما به ظرافت دکوراسیون اتاق خواب سنتی و کلاسیک میافزاید. انواع کمد دیواری اگر امکان تغییر گچبری اتاق را هم داشته باشید می توانید از گچبری های با طرح درشت گل و بلبل استفاده کنید تا بیش از پیش به دکوراسیون اتاق نشیمن حال و هوای سنتی بدهید. تغییر دکوراسیون اتاق خواب با وسایل ساده نه تنها ظاهر خانه شما را تغییر میدهد بلکه به اندازه ۴۰ تا ۸۰ درصد ارزش خانه را بیشتر میکند. برای مثال اینکه شما یک گلدان بسیار کوچک را کنار گلدان بزرگ بگذارید، منظره جالبی به وجود نمی آید اما قرار دادند گلدان ها با اندازه مختلف در کنار هم که براساس اندازه، چیده می شوند، چیدمان خوبی خواهد بود.

یکی از مهم ترین مکان ها که توجه به دکوراسیون در آن باعث افزایش راندمان کاری افراد و همچنین تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان می شود انواع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری است. در این مقاله با انواع دکوراسیون داخلی در این گونه محیط ها بیشتر آشنا شده و به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت. شاید یکی از قابل توجه ترین فضاهایی که دکوراسیون در آن باعث جذب مخاطبان بیشتر به محیط آن می شود و تاثیرات روان شناختی زیادی بر روحیه افراد در آن دارد فضاهای اداری است. سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در ادارات مختلف بسته به چند مورد مهم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. برای همین از مهمترین اموری که توسط طراحان دکوراسیون در این فضا انجام می شود شناخت محیط و روحیه افراد در آن است. توجه نمایید که نوع فضای اداری تاثیر زیادی بر انتخاب سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در این گونه ادارات دارد.

اتاق خواب بهترین و امنترین فضای خانه برای هر فرد است و همه ما در آن احساس آرامش میکنیم. دکوراسیون اتاق بر اساس سلیقه خود شخص است اما نکات ریزی در نحوه چیدمان آن وجود دارد که با رعایتش حس و حالمان عوض میشود. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کار ظریف و حساستری است زیرا آنها تخیلات و رؤیاهای خاص خودشان را دارند. ایده شما برای چیدمان چنین اتاقی چیست؟ تا زمانی که فرزندتان کوچک است، میتوانید به راحتی دکوراسیون اتاقش را تغییر دهید اما هنگامی که بزرگتر میشود این کار هم دشوارتر میشود؛ زیرا سلیقه و نظر او هم در دیزاین اتاق اهمیت پیدا میکند. چارچوب کلی برای چیدمان اتاق خواب وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. این دو عنصر اهمیت زیادی در اتاق خواب دخترانه دارند؛ بهعنوانمثال اگر میخواهید یک اتاق لوکس و مدرن داشته باشید باید تمام وسایل و لوازم اتاق خواب را بر اساس همین سبک انتخاب کنید. وسایل اتاق خواب باید با هم هماهنگ باشند، بهعنوانمثال نوع پرده، نوع لامپ، اندازه مبلمان، تخت خواب، پاتختی، دراور، تابلو و …

در این صورت دکوراسیون اتاق خواب 9 متری شما باید به بهترین شکل آماده شود. انواع عکس های ساده از اتاق خواب ها معمولا در مجلات بسیاری از فروشگاه های مبلمان و وب سایت ها یافت می شود. اما با پیشرفت در هنر، یادگیری ترفندهای تزئین اتاق خواب 2020 بسیار مهم است تا بتوانید فضایی شیرین و بدون استرس را در اتاق خواب خود یا فرزندانتان ایجاد کنید. قطعاً در یک اتاق خواب کوچک با ابعاد 4 یا 9 متر، فضای زیر تخت مکانی عالی برای نگهداری برخی از وسایل کم استفاده است. دکوراسیون مبلمان منزل تا اتاقت خالی بشه اگر بتوانید از یک تخت خواب جدید با انباری و یک کشو برای تزئین اتاق خواب کوچک خود استفاده کنید عالی خواهد بود. می توانید وسایل زیادی مانند کیف و کفش، کتاب، لباس و سایر وسایل را در این کشوها قرار دهید تا اتاقتان بزرگتر به نظر برسد. طراحان دکوراسیون اتاق خواب های کوچک اکنون طرح های منحصر به فردی را ارائه می کنند که بهترین انتخاب برای این اتاق ها است. مثلا تخت بالای میز را طراحی می کنند. یا به شکل L اما با فضای کمتر، تخت و میز مونتاژ می شوند. این مدل ها هم مدرن و هم زیبا هستند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین هنگام تزئین اتاق خواب 12 فوتی خود حتما از این ایده ها استفاده کنید. امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی وارد بازار شده اند که با استفاده از آن ها می توانید یکی از دیوارهای اصلی اتاق خود را با این طرح های زیبا بپوشانید تا اتاقتان کسل کننده و یکنواخت به نظر برسد. البته فراموش نکنید که توضیحاتی که در مورد رنگ در اینجا داده ایم را نیز در نظر بگیرید. بهتر است طرح های بزرگ را انتخاب کنید تا اتاق شما با کاغذ دیواری شلوغ به نظر نرسد. همچنین پوشش را با طرح کاغذ دیواری برای جلوه بیشتر ترکیب کنید.

  • فرش و گلیم
  • جلوی کهنگی و انباشتگی را بگیرید
  • ظروف غذا: برند آیکیا ترکیه
  • سبک ماوریک یا تک رو
  • میزکار در دکوراسیون سلطنتی
  • سبز نعنایی
  • استفاده از گیاهان در محیط بالکن

دکوراسیون داخلی ساختمان، امروزه افراد به طراحی قسمت های مختلف منزل خود اهمیت زیادی می دهند طراحی داخلی ساختمان اگر به شیوه ای اصولی انجام شود می توانید شاهد زیباترین فضای داخلی در منزل خود باشید. دکوراسیون داخلی ساختمان می تواند در روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد. از این رو بهتر است در هنگام دیزاین داخلی ساختمان توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید فضایی مدرن و توام با آرامش را در فضای منزل خود ایجاد کنید. برای بررسی دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی ویلا کلیک کنید. پارتیشن شیشه ای طراحان دکوراسیون سالن پذیرایی را یکی از مهمترین بخش ها در هر خانه ای دانسته اند. بنابراین بهتر است طراحی داخلی پذیرایی به شیوه ای اصولی و کاربردی انجام شود. پذیرایی یکی از پر استفاده ترین مکان ها در هر خانه ای است و علاوه بر این هر فردی با ورود به خانه شما توجه اش به سمت دکوراسیون داخلی پذیرایی جلب می شود. از این رو بهتر است در هنگام طراحی داخلی منزل و چیدمان وسایل در پذیرایی توجه لازم را داشته باشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.