آرشیو شهریور ماه 1401

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

همه چیز در مورد تجهیزات دندانپزشکی و قیمت تجهیزات دندانپزشکی

“ست جراحی“ “surgical set” جزء وسایل ضروری برای اتاق عمل می باشد که این ابزارها برای جراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. “لوازم موجود در ست جراحی” شامل تیغه ها، قیچی ها، فورسپس ها، رترکتور ها ( اکارتور ) و … نکته ای که لازم است بدانید این است که لیست ست جراحی های مختلف شامل ابزار هایی است که مختص به همان نوع جراحی می باشد. به طور مثال : ست جراحی عمومی، ابزار جراحی مغز و اعصاب، ست جراحی دندانپزشکی، قیمت تجهیزات دندانپزشکی ست جراحی ارتوپدی، ست جراحی رینوپلاستی، ست جراحی دامپزشکی و … ما در تیم تحریریه برانکارد قصد داریم شما را با لوازم موجود در ست جراحی آشنا کنیم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. ست جراحی عمومی کدامند ؟ جراح عمومی معمولاً عمل های بالاتنه بیماران را انجام می دهد که علاوه بر عمل های شکمی ممکن است عمل هایی مانند : مشکلات پوستی، فتق و پستان را نیز انجام دهد. همه ی این موارد باعث شده که ما شاهد پزشکان زیادی در جراحی های عمومی داشته باشیم.

برای استریل نمون قلم هیچ گاه نباید آن را در برابر حرارت خشک کرد بلکه باید از روش های اتو کلا یا مواد استریل کننده آن را خشک کرد . نوعی دستگاه رادیو گرافی است که میتواند عکس دقیقه از یک دندان تا چند دندان شما را تهیه کند به گونه ای که میتوانند مقدار آسیب دیدگی و بافت های اطراف آن را نشان دهد. عنوان از اپیکال این است که وجود ضایع در اطراف نوک ریشه یا آپکس به خوبی استخوانی اطراف دندان را نشان دهد و همچنین از این روش برای نشان دادن پوسیدگی ببین دندانی و لب ها استفاده میشود. اگر به دنبال یک خرید مطمئن از بهترین برندهای دنیا در زمینه تجهیزات پزشکی هستید ، پیشنهاد ما خرید از وب سایت نجات طب هست. شما میتوانید با استفاده از فروشگاه نجات طب، تجربه خرید اسان ، ارزان تر و مطمئن را داشته باشید . محصولات عرضه شده در نجات طب از بهترین برند های دنیا می باشد و شما میتوانید قبل از خرید از کارشناسان فروش مشاوره رایگان دریافت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید پس همین حالا اقدام کنید.

  1. دانشکده هنر و علوم اروینگ کی باربر (Irving K. Barber)
  2. تنقلاتی مانند پفک و چیپز اصلا استفاده نکنید
  3. سنگ شکن (شامل لیوان ، کاسه و لیوان مکش)
  4. آدرس و کدپستی دقیق
  5. CBCT توموگرافی کامپیوتری پرتوی مخروطی
  6. کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی - نقاشی
  7. مهندسی پزشکی گرایش پردازش تصاویر پزشکی
  8. بسته بندی لایهها در فتوشاپ چگونه است!؟

تیغ جراحی بسیارتیز است و باعث می شود کمترین تروما به محل جراحی وارد شود و جراح بیشترین کنترل را حین برش داشته باشد. دسته این ابزار در دو جنس فلزی و یکبارمصرف موجود است و این تیغ در سایز و اشکال مختلفی تولید می شود. در ادامه مقاله چیزل دندانپزشکی چیست؟ قصد داریم تا چیزل و ملت را در جراحی دندان معرفی کنیم. چیزل و ملت در دندانپزشکی جز ابزاری است که با استفاده از آن ها می توانید شکل و برجستگی استخوان را تغییر دهید. نوک چیزل از یک طرف یا دو طرف دارای بول یا شیب می باشد. لازم است که این نکته را بدانید که اگر چیزل دارای یک بول باشد برای شکل دادن به استخوان استفاده می شود و چیزل هایی که دو بول دارند برای چند تکه کردن دندان کاربرد دارند. همچنین اگر استخوان معمولی باشد با فشار دادن دست به چیزل می توان استخوان را برداشت اما اگر استخوان سختی زیادی داشته باشد برای جدا کردن استخوان به ملت نیاز است.

این وسیله معمولا دارای یک دسته بلند با سریهای تیز در انواع ضخیم و منعطف است و دندانپزشک با کمک آن به بررسی قسمتهای پوسیده دندانی و تراشیدن جرم و پلاک دندانها استفاده میکند. قیمت تجهیزات دندانپزشکی دست دوم وسیله اسکیلر برای پاک کردن جرم و پلاکها در حجم وسیع استفاده میشود، اگر بعضی بیماران به جرم گیری دندانی احتیاج داشته باشند، دندانپزشک معالج به وسیله این ابزار جرم و پلاک باقیمانده روی دندانها را به خوبی پاک میکند. از دید مراجعه کنندگان به مطب وحشتناکترین لوازم مصرفی دندانپزشکی دریل است و مطمئنا صدای آن را بارها در مطب دندانپزشکی شنیدهاید. انواع مختلف دریل معمولا با سرعت ۲۵۰ دور در دقیقه میچرخد و آب را داخل دهان شما میپاشد، پاشش آب هنگام کار با دریل به دلیل جلوگیری از آسیب رسیدن به مینای دندان هنگام تراشیدن آن است. در حین انجام کار با دریل گاهی اوقات از داروهای بیحسی استفاده میشود بنابراین بعید بهنظر میرسد که هنگام استفاده پزشک از دریل شما دردی احساس کنید. از سرنگ برای تزریق داروی بی حسی به دندانها انجام میشود.

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در هر مطب دندانپزشکی لازم است.و کوچکترین اشکال در کارایی آن باعث اختلال در مطب می گردد. امکان این وجود دارد که بعضی از دندانپزشکان دانستن مشخصات فنی و تکنیکی یونیت دندانپزشکی مورد اهمیت نباشد. اما بطور کل دانستن اطلاعات عمومی در هنگام استفاده بهینه و یا حتی تشخیص انجام کار. در موقعه روبرو شدن با انواع مشکلاتی مورد بهره مندی قرار خواهد گرفت. یونیت دندانپزشکی وسیلهای می باشد که در هنگام برخورد بیمار از ناحیه دندان و لثه بیماری برروی آن مستقر میشود. و یونیت ابزاری جهت کنترل حرکات صندلی و کلیه ابزار هایی که دندانپزشک. به وسیله آن ابزار بیمار را درمان می کند، شامل میشود. تمام یونیتها حاوی پایهای هستند که چراغ دندانپزشکی روی آن قرار گرفته است. یونیت شامل ورودی آب و هوا و خروجی فاضلاب است. زیرا آب و هوا برای راهاندازی اینسترونت، پوآر، کویترون، ساکشن، کراشوار و دوش آب لیوان مورد استفاده قرار میگیرد.

متخصص دندانپزشکی کودکان، دکتر قریشی پیشنهاد میدهند که تمام کودکان غربالگری ارتودنسی را در سن ۷ سالگی انجام دهند. دندانهای دائمی معمولاً در سن ۶ یا ۷ سالگی درمیآید و مشکلات ارتودنسی مربوط به نامرتب بودن دندانها در این زمان مشخص میشود. برای این که ارتودنسی بیشتر برای کودکان جذابیت بیابد، در بریسها از کشهای رنگی برای نگه داشتن سیمها استفاده میشود. کودکان میتوانند رنگ کش را متناسب با رنگ لباس مدرسه یا تم تعطیلات خود، مثلاً نارنجی و مشکی برای هالووین، انتخاب کنند. انتخاب رنگ کش این احساس را در کودکان به وجود میآورد که آنان نیز در درمان مشارکت دارند. اگر میخواهید اطلاعاتی در زمینه هزینه ارتودنسی کودکان، عکس ارتودنسی کودکان، قیمت ارتودنسی کودکان، پلاک ارتودنسی کودکان، سن مناسب ارتودنسی کودکان، هزینه ارتودنسی دندان کودکان، فیلم ارتودنسی دندان کودکان کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید. اکثر والدین میدانند که مراقبت روزانه از دندانها باید در طول سالهای کودکی فرزندشان آغاز شود.

از دهان خود خارج کنید . بر خلاف بریس های فلزی ثابت که همیشه باید بر روی دندان ها استوار باشند . در این حالت رهایت بهداشت دهان و دندان بسیار عالی و دقیق و نیز آسان خواهد بود .چرا که دیگر لازم نیست همانند ارتودنسی های ثابت نگران ماندن غذا در بین براکت ها باشید. قیمت بالایی دارد : می توان گفت گران قیمتی ارتودنسی نامرئی بزرگترین عیب آن است . از طرفی هیچ نوع بیمه ای دندانپزشکی و هزینه های آن را قبول نمی کند در نتیجه شخص باید تمام هزینه ارتودنسی نامرئی را خود پرداخت نماید که بسیار گران است . طوری که اگر اوضاع مالی خوبی ندارید باید از این گزینه ارتودنسی تجدید نظر کنید . برای اینکه هر وسیله ای بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد باید در نگهداری و حفاظت از آن کوشا باشید و نکات لازم را رعایت کنید . وقتی از ارتودنسی نامرئی (قالب ) استفده نمی کنید آن را در جعبه محافظ خود قرا دهید .

در دیگر نمونه ها ، سنسور در برگیرنده یک صفحه تشدیدگر rate-earth می باشد که توسط فیبر نوری به یک آرایه CCD کوپل شده است . این آرایه سیگنال آنالوگی را به واحد پردازش نمایشگر می فرستد . تجهیزات لابراتوار دندانپزشکی جایی که این سیگنال پیکسل به پیکسل به یک تصویر تبدیل می شود سنسور داخل دهانی درون مواد مقاومی قرار داده شده است تا لوازم الکتریکی CCD در مقابل رطوبت محافظت شوند . جهت کنترل بهداشت و جلوگیری از عفونت در هنگام انجام بررسیها ،پوششهای پلی اتیلن یکبار مصرف تعبیه شده اند . نوع دیگری از سیستم دیجیتال تصویربرداری دندان ، به جای سنسور داخل دهانی، از صفحات تصویربردرای استفاده می کند . صفحات تصویربردرای نازک و بدون سیم ، همانند فیلمهای داخل دهانی معمولی ، در دهان بیمار ثابت می شوند و همان منطقه تشخیصی فیلم ها را تحت پوشش قرار می دهند . پس از اینکه اکسپوز انجام گرفت ، صفحه تصویربرداری در یک اسکنر لیزری قرار می گیرد که تصویر را جهت اعمال تغییرات بر صفحه کامپیوتری ، دیجیتالیزه می کنند .

نرخ سود تسهیلات این طرح به صورت سالیانه 6 درصد محاسبه میشود. حداقل دوره میانگینگیری برای بهره بردن از امتیازات این طرح 3 ماه و ضریب پرداخت حداقل 50 درصد مبلغ متوسط حساب است. هر ماه به دوره میانگینگیری اضافه شود، 4 قسط به تعداد اقساط و 20 درصد به ضریب پرداخت تسهیلات اضافه خواهد شد. این طرح تسهیلات و وام بانک آینده برای افراد متخصص در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات و خصوصیات این طرح به تفکیک معرفی خواهد شد. مبلغ 1 میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماه و برای خرید مطب یا محل کار مبلغ 5 میلیارد ریال با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماه تسهیلات ارائه میشود. این طرح تسهیلات و وام بانک آینده برای افراد دارای حساب قرض الحسنه جاری این بانک طراحی شده است. البته فرد متقاضی باید معادل مبلغ تسهیلات دارای میانگین حساب 4 ماهه باشد. این طرح دارای اقساط بازپرداخت وام 36 ماهه است. افراد میتوانند تا سقف 80 میلیون ریال برای خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی از این تسهیلات استفاده کنند. افراد میتوانند تا سقف 150 میلیون ریال برای خرید خودرو ایرانی از این تسهیلات استفاده کنند. افراد میتوانند تا سقف 100 میلیون ریال برای تعمیر مسکن خود تسهیلات جعاله بگیرند. این طرح ارائه تسهیلات و وام بانک آینده برای کارکنان و نیروی انسانی سازمانها، شرکتها و اداراتی که نزد این بانک دارای حساب قرض الحسنه هستند، جاری طراحی شده است. سقف ارائه تسهیلات این طرح برای هر نفر 500 میلیون ریال با اقساط 36 الی 60 ماهه و با نرخ 7 الی 10 درصد است. این طرح تسهیلات و وام بانک آینده به منظور کمک هزینه تکمیل مسکن یا محل کار و بازسازی آن، کمک هزینهی خرید خودرو داخلی و کمک هزینهی خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی طراحی شده است. بانک آینده، آینده روشن است.

معمولا هیدرولیک بوده و ارتفاع آن قابل تنظیم است. در صورت سوختن سیم پیچ اگر سیم پیچ به صورت بازشده باشد میتوان آن را تعمیر کرد و اگر سیم پیچ به صورت پرسی باشد باید آن را تعویض کرد. 1-اگر کار نکند باید سیم پیچ عوض یا تعمیر شود. 2-اگر خروجی شیربرقی چکه کند باید لاستیک دیافراگم را عوض کرد یا فنر پشت میله را کمی کشید. 3-اگر فشار خروجی آب کم باشد باید فیلتر ورودی شیربرقی را تمیز کرد. تجهیزات جراحی دندانپزشکی وسیله ای است که با اعمال یک فشار(توسط آب یا هوا) مسیر بین خروجی و ورودی را باز می کند. 1-چکه کردن آب ازخروجی پنومات:علت آن خرابی فنر یا خرابی اورینگ دور سوزن است. وسیله ای است برای تنظیم فشار آب یا هوا در یک فشار ثابت. علت خرابی رگولاتور: علت عمده خرابی رگولاتور خرابی فنر یا اورینگ دور سوزن می باشد. صفحه ای است که محل قرارگیری ابزارتراش دندان است وشامل توربین، ایرموتور،سرنگ، پوآر و…

 
۰ ۰

مزایا و معایب خرید لپ تاپ استوک

شاید شما نیز از طرفداران برند دل باشید. شرکت دل یکی از شرکت های سازنده رایانه در آمریکا است.لپ تاپ های دل دارای پردازنده و گرافیک قوی می باشند. لپ تاپی که قصد معرفی آن را داریم، لپتاپ استوک دل مدل Precision 5530 سایز 15 اینچی از برند Dell است که در نوع خود دارای قدرت بالایی می باشد. وزن این لپ تاپ 1.78 کیلوگرم در ابعاد 357.23×235.47×16.82 میلی متر است. از موارد خاصی که می توان در این لپ تاپ استوک به آن اشاره کرد، فن های دوگانه بزرگی است که در این لپ تاپ دیده می شود. لپ تاپ استوک به کمک این سیستم خنک کننده، لپ تاپ شما در هنگام استفاده های سنگین و فشار حرارتی بالا، خنک خواهد شد. این لپ تاپ یک قاب نازک و سبک دارد. لپ تاپ دل Precision 5530 دارای طرح بسیار زیبا و سایز و وزن جمع و جور است. این لپ تاپ دارای کیبورد با نور پس زمینه است که جلوه خاصی به این مدل از لپ تاپ می دهد.

  • یک پورت تاندربولت
  • ال سی دی و تاچ موبایل
  • زدن ctrl+alt+delete و سپس کلیک بر روی قسمت Task manager
  • Weight:4.14 Pounds

این برند با تکیه به خط تولید خود، میتوانید انواع لپ تاپ ایسوس صورتی ، لپ تاپ ایسوس طلایی ، انواع لپ تاپ ایسوس 17 اینچی یا لپ تاپ ایسوس 13 اینچی با قابلیتهای مختلف را روانه بازار کند. کار با این لپ تاپها بسیار ساده است. حتی نصب ویندوز در لپ تاپ asus بهراحتی انجام میشود. لپ تاپ ایسوس خرید عالی برای شما خواهد بود. اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، بهتر است کمی درباره قیمت لپتاپهای این برند با هم صحبت کنیم. یکی از بزرگترین مزایای انواع لپ تاپ های ایسوس ، تنوع در مدلهای آن است. شما میتوانید یک لپ تاپ ایسوس دانشجویی را با قیمت مناسب تهیه کنید یا به سراغ لپ تاپ ایسوس core i7 با کیفیت عالی بروید. پس لپ تاپ ایسوس خرید را برای شما بسیار آسان میکند. در حقیقت میتوانید لپ تاپ ایسوس گیمینگ ارزان یا یک لپ تاپ فوق حرفهای از ایسوس را انتخاب کنید.

  • حافظه: 512 گیگابایت SSD
  • رم و هارد
  • نمایش همه محصولات تبلت
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 640 با ظرفیت 2 گیگابایت

همچنین، گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti کارت گرافیکی مناسب برای علاقهمندان به رزولوشن 1080p خواهد بود که به همراه ۴ گیگابایت رم ویدئویی، به راحتی بافتها و گرافیکهای پیچیده را پردازش میکند. اماسآی ۸ گیگابایت رم برای کمک به پردازنده پرقدرت خود در نظر گرفته است که در صورت لزوم میتوانید آن را به ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید. یک حافظه ذخیرهسازی ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe نیز برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار شما قرار دارد که با وجود فضای محدود، میتواند زمان راهاندازی نرمافزارها و بازیها را کاهش دهد. برای سیستمعامل نیز MSI از ویندوز ۱۰ برای لپتاپ GF63 Thin بهره برده است. در مطلب بهترین لپ تاپ های Core i7 مناسبترین لپتاپهای دارای پردازنده ۷ هستهای برای شما مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است برخی از لپتاپهای نام برده شده در این لیست، در بازار ایران موجود نباشند؛ اما با مقایسه مشخصات آنها با نمونههای موجود، میتوانید انتخاب مناسبتری داشته باشید. به نظر شما چه لپتاپ دیگری را میتوان به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. لپ تاپ Asus Zenbook Pro Duo را میتوان یک لپ تاپ همه کاره عالی دانست. اگر علاقمند به هزینه بیشتر هستید، لپ تاپ MSI Creator 15M و همچنین Surface Book 3 میتواند برای شما مناسب باشد. جواب این سوال بستگی به ویژگیها و قابلیتهای لپ تاپ دارد. با این حال قیمت این لپ تاپها از ۹۰۰ دلار شروع میشود و ممکن است قیمت برخی از آنها تا ۴ هزار دلار نیز برسد.

  • حافظه SSD
  • صفحه کلید خیلی نرم است
  • صفحه نسبتا کم نور
  • بایوس-شماتیک-بردویو All In One
  • کابل آداپتور لپ تاپ
  • قیمت: 59800000 تومان (اردیبهشت 1401)

لپ تاپ HP ELITEBOOK 2560P از سری صنعتی و مقاوم اچ پی، سفارش اروپا، دارای کیبورد و بدنه مقاوم و محکم می باشد. کمپانی HP در طراحی لپ تاپ های خود از آلیاژ های آلومینیوم و منیزیم استفاده می کند تا از مقاومت بالایی برخوردار باشند. اچ پی همان قدر که به نرم افزار های سیستم توجه خاصی داره توانسته لپ تاپ های کمپانی خود را از لحاظ سخت افزاری نیز محکم بسازد. لپ تاپ اچ پی مدل 2560P از سری لپ تاپ های پر قدرت و مقاوم کمپانی مورد نظر می باشد که در برابر ضربه و سقوط، مایعات، لب تاپ دست دوم سرما و گرمای شدید مقاوم می باشد. و برای کار کردن در شرایط سخت و به مدت طولانی بسیار مناسب می باشد. بدنه آلومینیومی و سخت افزار قدرتمندی که در طراحی و ساخت این لپ تاپ به کار رفته است آن را به مناسب ترین و بهترین لپ تاپ برای کارهای تجاری و اداری مبدل کرده است. جنس بدنه لپ تاپ به گونه ایی می باشد که اثر انگشت بر روی این سطح باقی نمی ماند.

همیشه به این نکته توجه کنید که باتری دستگاهتان آخرین باطری از این نوع باتری هست که در بازار وجود دارد! برای تست این بخش پیشنهاد ما استفاده از Battery Info View می باشد که شامل نمایش اطلاعات باتری است. همچنین با ارائه ی اطلاعات در مورد کارکردن چند ساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد. وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش نشان از وجود یک مشکل است ، پیشنهاد می کنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. زیرا تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی سخت است. همچنین میتوانید از یک پس زمینه ی سفید (سفید کامل بدون هیچ عکس دیگری) و پس از آن یک پس زمینه ی مشکی خالص (بدون تصویر دیگر) برای پیدا کردن پیکسل های سوخته در لپ تاپ استوک استفاده کنید.

مورد بعدی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید، وضعیت صفحه نمایش است. مطمئن شوید صفحه نمایش سالم است، سوسو نمی زند، نور آن کم و زیاد نمی شود، تغییر رنگ، روشنایی و پیکسل های معیوب را در نمایشگر بررسی کنید و مطمئن شوید که صفحه نمایش کاملا سالم باشد. برای مثال یک ویدئو را باز کنید و زوایای دید را به درستی در نمایشگر بررسی کنید. مورد بعدی که باید در زمان خرید دستگاه چک شود، سلامت باتری است. در بیشتر شرایط، ممکن است نتوانید یک بررسی جامع باتری را انجام دهید. با این حال، بررسی تنظیمات مدیریت انرژی برای مشاهده میزان شارژ باتری و وضعیت سلامت باتری به شما نشان می دهد که باتری چقدر دوام می آورد. بخش بعدی برای بررسی لپ تاپ استوک جهت خرید، بررسی صفحه کلید و تاچ پد در صورت وجود است. مطمئن شوید که صفحه کلید سالم و فاقد شکستگی باشد. پورت ها و درایوها، تعداد پورت ها، اسلات کارت SSD، جک های هدفون و سایر ورودی ها موارد دیگری است که باید تست شود.

این مجموعه را 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت SSD تکمیل میکند تا قدرت این لپ تاپ را واقعا زیاد بدانیم. این محصول به خوبی میتواند از نظر سخت افزاری از پس کارهای سنگین گرافیکی و پردازشهای مختلف بربیاید و بازیهای جدید و جذاب را در نهایت گرافیک اجرا کند. جالب است که با وجود این همه مشخصات جذاب وزن لپ تاپ تنها 1.9 کیلوگرم است و برای حمل و نقل نیز گزینه مناسبی به نظر میرسد. از دیگر مشخصات اصلی این لپ تاپ گیمینگ ایسوس میتوان به 24 مگابایت حافظه Cache، قابلیت ارتقاء حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت و کیبورد با نورپردازی RGB اشاره کرد. قدرت این لپ تاپ برای اجرای بازیهای جدید خوب و نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت. در واقع کارت این لپ تاپ یکی از بهترینهای موجود است و به خوبی میتواند از پس پردازشهای گرافیکی بربیاید. ایسوس نمایشگری مات با اندازه 15.6 اینچ و رزولوشن FHD برای این لپ تاپ در نظر گرفته و از پنل IPS LCD نیز استفاده کرده است.

آیا میدانید شارجه کجاست! یا لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه چگونه رقم میخورد؟ بهتر است ابتدا کوتاه نگاهی به شارجه داشته باشیم. سپس شما را با خصوصیات لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه کمی بیشتر آشنا نماییم. قیمت لپ تاپ های hp شارجه یک شهر در امارت متحده عربی میباشد که در شارجه واقع گردیده است. شارجه رسماً به واسطه ی نهاد بهداشت جهانی تحت عنوان یک شهر سالم به ثبت رسیده است. در فهرست بهترین شهرهای دانشجویی QS در سال ۲۰۱۶ شارجه تحت عنوان شصت و هشتمین شهر برتر عالم برای دانشجویان اتخاذ گردیده است. شارجه نیز به عنوان پایتخت فرهنگی امارت متحده عربی تلقّی میگردد. در سال ۲۰۱۴ این شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شد. شارجه نیز از جانب یونسکو به عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۱۹ اتخاذ گردید. لپ تاپ های استوک از تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی جمع میگردند. ابتدا به کشور چین میرسند و پس از آن در دیگر کشورها پخش میگردند.

لپ تاپ ها یکی از محبوب ترین لوازم الکتریکی انسان ها هستند که همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند. اما در طی سالیان اخیر این محبوبیت دوچندان شده است و لپ تاپ ها بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. از این رو کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ هم بسیار زیاد شده اند و هر ساله نیز به تعداد آن ها اضاف می شود. و هر کمپانی سعی بر این دارد که با عرضه لپ تاپی فوق العاده نام خودش را مطرح کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا بکند. اما برخی کمپانی ها در طی سالهای گذشته به خوبی خود را ثابت کرده اند و نشان داده اند که چقدر خوب می توانند سلیقه کاربران را بشناسند و لپ تاپی مطابق میل آنان طراحی کنند. لپ تاپ لپ تاپ استوک Dell 5523-i5 یکی از این لپ تاپ ها است. دیگر کمپانی های تولید کننده لپ تاپ که اغلب رقبای قدری هم هستند دائما با Dell در حال رقابت هستند و سعی می کنند که لپ تاپی بهتر از لپ تاپ کمپانی رقیب عرضه کنند.

  1. پردازنده: اینتل Atom Z3735F
  2. قیمت مناسب تر
  3. حافظه: 256GB - 4TB SSD
  4. روش شارژ باتری لپ تاپ
  5. ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و 250 گیگابایت

HP ZBook 15 G5 یکی از لپ تاپ های میان رده و بسیار باکیفیت است که توسط کمپانی بزرگ و محبوب HP ساخته و عرضه شده است. این لپ تاپ با توجه به توانایی های بسیار خوب و قیمت مناسبی که داشت خیلی سریع توانست به عنوان یک لپ تاپ محبوب نزد کاربران تبدیل شود. این لپ تاپ در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و با توجه به فروش بالایش، کمپانی سازنده را به سود کلانی رساند. کاربرانی که این لپ تاپ را خریداری کرده بودند کاملا از خرید خود رضایت داشتند چرا که HP ZBook 15 G5 واقعا لپ تاپی کامل و قدرتمند است. لپ تاپ استوک dell latitude 7480 سری لپ تاپ های ZBook همیشه از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار بوده اند چرا که سابقه بسیار خوبی دارند و از آن ها همیشه به عنوان لپ تاپ هایی مورد اطمینان یاد می شود. این محصول استوک لپ تاپی کامل، زیبا و مستحکم است که توانایی های زیادی دارد همچنین از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.

 
۰ ۰

خرید تجهیزات دندانپزشکی و آشنایی با تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف

فروشگاه ها، کارگاه های تولیدی، صرافی ها و… نمونه هایی از واحدهای صنفی هستند. دریافت پروانه کسب برای تمام واحدهای صنفی الزامی است. پروانه کسب به دو صورت موقت و دائم صادر می شود. اعتبار پروانه کسب موقت یک ساله بوده و تنها برای یک بار صادر می شود. در پایان این مدت اتحادیه به صاحب واحد صنفی سی روز مهلت می دهد تا برای تبدیل پروانه کسب موقت به دائم اقدام کنید. خرید تجهیزات دندانپزشکی در صورتی که با پایان مهلت سی روزه موفق به تکمیل مدارک و تبدیل پروانه کسب نشوید، مجوز واحد صنفی شما باطل شده و فعالیت آن غیر قانونی خواهد بود. پروانه کسب دائم نیز اعتباری پنج ساله دارد و با پایان یافتن این مهلت، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. برای تمدید پروانه کسب باید مجدد مدارک لازم را ارائه کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. در صورتی که پروانه کسب شما مفقود شده یا صدمه دیده باشد، باید دوباره نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

اینویزیلاین ها میتوانند به راحتی کثیف و لکه دار شوند. ارتودنسی نامرئی مستعد لکه دار شدن است و برخی نوشیدنی ها میتوانند باعث تغییر رنگ این الاینر ها شوند. بنابراین شما باید مصرف برخی از این نوشیدنی ها را محدود کنید و سعی کنید حین نوشیدن این مایعات از اینم الاینرها استفاده نکنید. باید از خیر میانوعده های زیاد بگذرید. تصور اینکه پس از مصرف هر ماده خوراکی باید مسواک بزنید واقعا خسته کننده و ملال آور است. بنابراین باید از خیر میان وعده های زیاد بگذرید. در عوض زمانی که مشغول میل کردن وعده های غذایی اصلی هستید، سعی کنید سیر شوید تا مجبور به مصرف میان وعده نباشید. بهتر است برای مصرف غذا و همچنین مسواک زدن برنامه ریزی کنید زیرا شما نمیتوانید روزی بیشتر از چند بار مسواک بزنید. همانطور که گفته شد انواع ارتودنسی نامرئی شامل ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی با الاینرهای شفاف و ارتودنسی با بریس های سرامیکی است که هر کدام از این روشها دارای مراحل، تجهیزات و طول درمان متفاوت هستند.

در محل ساختمان اداره صنعت ، معدن و تجارت میانه با حضور رئیس اتاق اصناف - دبیر کمیسیون نظارت - رئیس اتحادیه و مدیر اجرائی تشکیل و بشرح زیر اتخاذ تصمیم گردید. 1 : فرد صنفی در این اتحادیه به شخصی اطلاق می شود که طبق قانون نظام صنفی ، آیین نامه اجرایی ، و با رعایت این ضوابط با تحصیل پروانه کسب . محل کسب مناسب جهت یکی از رسته های تحت پوشش اتحادیه دایر و با قبول مسئولیت شخصاً یا به وسیله مباشر واجد شرایط در محل مذکور اشتغال به کار ورزد. 2 : متصدیان کلیه واحدهای صنفی موظفند در صورت تغییر مکان و یا عدم فعالیت صنفی ، کتباً به اتحادیه اعلام نمایند. 3 : داشتن لوازم بهداشت فردی و لوازم ایمنی شامل : جعبه کمک های اولیه - کپسول آتش نشانی برای کلیه رسته های تحت پوشش الزامی می باشد. 4 : حداقل مساحت لازم برای رسته های تحت پوشش اتحادیه خرازان متناسب با رسته شغلی طبق جدول زیرتعیین شده اجباری می باشد. 5 : کلیه متصدیان واحد های صنفی موظف به نصب اتیکت قیمت و درج نرخنامه در دید عموم- صدور فاکتور- رعایت سود قانونی می باشند. 6 : کلیه متصدیان واحدهای صنفی موظف به اجرای مصوبات قانونی کمیسیون نظارت - اتاق اصناف و اتحادیه می باشند. 7 : کلیه متصدیان واحدهای صنفی موظف به رعایت سودهای اعلامی از سوی هیئت عالی نظارت و کمیسیون نظارت می باشند. 8 : کلیه متصدیان واحدهای صنفی موظفند از فروش کالاهای تاریخ گذشته خودداری نمایند. 9 : کلیه متصدیان واحدهای صنفی موظف به تجهیز محل واحد صنفی خود به ترازوی دیجیتالی ، دستگاه کارت خوان و سایر امکانات رفاهی اعلامی از سوی اتحادیه می باشند.

بیماریهای دور دندان تا زمانی که پوسیدگی دندانها اتفاق نیفتند، قابل شناسایی نیستند. بنابراین از آنجا که رادیوگرافها تک بعدی هستند نمیتوان با دقت محل دقیق پوسیدگی یا آسیبهای ایجاد شده را شناسایی کرد. در ضمن در رادیوگرافی از پرتوهای یونیزه خطرناک استفاده میشود و اطلاعات کافی در مورد بافتهای نرم فراهم نمیشود. روش توموگرافی اپتیکی همدوس (OCT) میتواند اطلاعات زیادی را در مورد ریشه دندانها به روشی غیر تهاجمی فراهم کند. طرح شماتیک OCT مورد استفاده برای این هدف در شکل ۱نمایش داده شده است. این سیستم مبتنی بر اینترفرومتر Michelson با فیبر اپتیکی نور سفید است. خروجی منبع نور با همدوسی اندک در کوپلر فیبر ۲۲ تقسیم شده به سمت دو بازوی نمونه و مرجع اینترفرومتر فرستاده میشود. نورهای بازتابی و پس پراکنده شده ناشی از نمونه در کوپلر با یکدیگر بازترکیب میشوند و به سمت دتکتور و منبع نور هدایت میشوند. یک اسکن retro-reflector طول مسیر بازوی مرجع را برای ثبت موقعیتهای عرضی مختلف نمونه مورد نظر تغییر میدهد. تصویر مقطع عرضی با اسکن عرضی پرتو عبوری از نمونه و جمعآوری پروفایل عمق در مقابل پرتو بازگشتی در هر موقعیت عرضی به دست میآید. شدتهای بازتاب به صورت دیجیتال در تصاویر gray-scale به عنوان تابعی از عرض و فاصلههای محوری ثبت میشوند. بهترین نوع کمپرسور آنهایی هستند که بدون روغن کار می کنند زیرا هوایی که به دهان مریض می رود طعم و بوی بد نمی دهد و از نظر بهداشتی سالم تر می باشد . کمپرسورهای بدون روغن به ۶ دسته تقسیم می شوند که به دلیل خارج بودن از موضوع بحث به ذکر انواع آن نمی پردازیم.

در درمان های پیوند استخوان، استخوان مورد نیاز قبل از کاشت دندان در موضع تحلیل رفته تزریق شده و درمان تکمیلی انجام می شود. حال آنکه منبع تامین استخوان مورد نیاز برای بیمار متفاوت بوده و هر یک هزینه متفاوتی دارد. تعداد ایمپلنت کاشته شده چه میزان است؟ تعداد ایمپلنت کاشته نیز بر هزینه ی نهایی تاثیر دارد. در برخی مواقع می توان بجای استفاده از سه ایمپلنت، دو ایمپلنت استفاده کرد که این مورد بستگی به نظر دندانپزشک داشته و بستگی به موقعیت کاشت و دندانهای مجاور برای فرد است. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران گاهی نیاز به درمان های نظیر اوردنچر برای بیمار است که هر یک از شرایط فوق هزینه و قیمت متفاوتی را داراست. نحوه کاشت نیز جهت ایمپلنت متفاوت است. نیز ابداع شده است که هر یک نیازمند هزینه متفاوتی هستند. در ایمپلنت بکار برده نیز، روکش های دندانی جهت ایمپلنت ساخته می شود که جنس و کیفیت روکش نیز بر قیمت نهایی تاثیر دارد. هزینه و قیمت ایمپلنت دندان نسبت به روشهای دیگر دندانپزشکی بالاتر است که این امر بخاطر متریال گران قیمتی است که در این روش درمانی استفاده می شود. درمان ایمپلنت نیازمند سطح تخصص بالای دندانپزشک دارد که این امر نیز می تواند بر هزینه نهایی کاشت تاثیر داشته باشد. در واقع یک دندانپزشک معمولی نمی تواند ایمپلنت را انجام دهد. دندانپزشک زیبایی با استفاده کاشت دندان، زیبایی برای فرد ایجاد کرده که همانند دندان طبیعی بوده و دارای عمر و کیفیت بالاتری برای بیمار است. هزینه کمتری دارند ولی هیچ یک عمر و کیفیت ایمپلنت را نداشته و نمی توانند مثل ایمپلنت بخوبی برای فرد جایگزین دندان باشد.

سپیدگستر مفتخر است که از سال 1387 با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد. این مرکز به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. خدمات پرستاری در منزل سپید گستر جایگزینی مناسب برای درمان در بیمارستان است و بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود ، در منزل هم قابل انجام است. خدمات پرستاری در منزل سپید گستر با اعزام پزشک، پرستار جهت تزریقات و پانسمان ونگهداری بیماران ICU,CCUدرمنزل، مراقب جهت نگهداری سالمند و پرستار کودک ، ماما، بهیار، کمک بهیار، کودک یار، مراقب، فیزیوتراپ و ماساژور به منزل، این امکان را به بیمار می دهد که در محیطی راحت تر، کم هزینه تر و دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد و خانواده را آموزش می دهد تا نقش فعالتری در درمان بیمار ایفا کنند. اجاره و فروش کلیه تجهیزات ای سی یو و سی سی یو توسط این مرکز انجام میشود.

ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت سازها بسیار ساده است و به هیچ دانش و اطلاعاتی مثل برنامهنویسی نیاز نخواهید داشت. سرویسهای سایت ساز مختلفی وجود دارند، اما پرتال محبوبترین سایت ساز ایران است. یکی از ویژگیهای پرتال پشتیبانی دائمی و رایگان آن است. اگر نیاز به تغییری در سایت خود داشته باشید در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با پرتال تماس بگیرید تا مشکلات شما را حل کنند یا تغییرات لازم روی سایتتان اعمال شود. مارکت پلیس یک فروشگاه اینترنتی است که همه افراد میتوانند محصولات خود را برای فروش در آن قرار دهند. مثلا دیجیکالا یک مارکت پلیس است که صدها فروشنده اجناس خود را در آن میفروشند. شما هم میتوانید تجهیزات پزشکی خود را در این سایتها بفروشید. 1. لازم نیست برای فروش محصول در مارکت پلیس هزینهای پرداخت کنید. 2. مشتریان راحتتر به شما اعتماد میکنند. 3. مارکت پلیسها بازدیدکننده زیادی دارند و لازم نیست بابت تبلیغات و جذب مشتری هزینه زیادی بپردازید.

استفاده از لیزر می تواند عوارض پس از جراحی و همچنین نیاز به بی حسی را کاهش دهد. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف از آنجا که کار با لیزر با سوزاندن بافت همراه است به همین دلیل هنگام کار بر روی بافت های نرم خونریزی کمتری ایجاد خواهد شد و از ریسک جراحی های الکتریکی جایگزین نیز جلوگیری می کند. آچار تورک دندانپزشکی برای وارد آوردن یک گشتاور دقیق و مناسب در زمان محکم کردن پیچ پروتزها یا ایمپلنت های دندانی به کار می رود. سطح برش این فرزها از جنس کاربید تنگستن با چندین شیار ، تیغه ای با روکش الماس یا کلگی رُز شکل با چندین شیار است. انواع مختلفی از فرزها وجود دارند. برخی از متداول ترین آنها عبارتند از: فرز گرد یا به دوکی شکل. فرزها بر حسب نوع شنک یا دسته نیز طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال، فرز دسته دار یا فرز با زاویه راست تنها با هندپیس های دور پایین با اتصالات زاویه مخالف به کار می روند. دسته بلند فقط در دور پایین و زمانی استفاده می شود که زاویه مخالف به کار گرفته نمی شود و دست آخر فرز فریکشن گریپ که کوچک تر است و فقط در هندپیس های دور بالا به کار می رود.

برای همه شما پیش آمده است که بعد از یک دندان درد به دندان پزشکی مراجعه نموده و دندانپزشک برای بررسی میزان پوسیدگی دندان برایتان گرفتن عکس OPG دندان را تجویز کرده است . این روش یک معاینه و بررسی تصویری است که به دندانپزشک ، ارتودنتیست و جراح فک و دهان به تشخیص و درمان بیماری ها و شرایط مختلف دهان و دندانی کمک می کند. اما عکس OPG چیست و چه کاربردهایی دارد و مزایای انجام آن چه می باشد؟ در این مقاله به معرفی و بررسی عکس OPG دندان و تمام چیزهایی که به این روش تشخیصی مربوط می باشد، پرداخته ایم تا بتوانیم شما را با این نوع روش تصویربرداری تشخیصی بیشتر آشنا کنیم . عکس OPG دندان چیست؟ عکس OPG که با نام ارتوپانتوموگرافی نیز شناخته می شود ، نوعی اسکن توسط اشعه ایکس است که نمای پانوراما گسترده از قسمت تحتانی چهره ایجاد می کند .  این نوع تصویربرداری می تواند تمام دندان ها را در هر دو فک از جمله مواردی که هنوز ظاهر نشده اند مانند دندان عقل را روی یک تصویر نشان دهد .

  • مایع اکرلیک 250 میلی لیتری
  • حامل آمالگام
  • مدل دیواری ( Wall mode )
  • پری اپیکال (periapical)
  • Nobel Biocare

ضمنا کنترل فشار هوا و آب نیز معمولا با پیچ هایی که در زیر این میز ها تعبیه شده است, صورت میگیرد .در داخل تابلت شلنگهای مربوط به اینسترومنتها وجود دارد. معمولا شلنگهای آبی طبق استاندارد اروپایی برای هوا و شلنگهای سبز برای آب و شلنگ سفید برای مخلوط آب و هوا یا اسپری میباشند .مهمترین قسمتی که در داخل تابلت یونیت قرار دارد کنترل بلوک است. کنترل بلوک واحدی است که عمل تقسیم و قطع ووصل و انتقال آب و هوا به اینسترومنتهای دندانپزشکی را بر عهده دارد. سیستم کنترل بلوک کاملا پنوماتیکی است. نکته : تمامی اینسترومنتهای یک تابلت این خاصیت را دارند که هیچ گاه ۲ تای آنها تواما فعال نمیشوند و در صورت برداشت دو اینسترومنت با یکدیگر, آن اینسترومنتی که زودتر از هولدرش خارج شده عمل خواهد کرد. تجهیزات یونیت دندانپزشکی بدین طریق که شیر مربوط به آن اینسترومنت باز شده و امکان انتقال هوا به آن اینسترومنت را فراهم کرده و شیر مربوط به اینسترومنت دیگر مسیر هوای مربوطه را مسدود خواهد کرد.

 
۰ ۰

سایت فروش لپ تاپ استوک و فروش لپ تاپ دست دوم

اپل درحال آماده شدن برای آغاز تولید انبوه سری آیفون 14 خود در هفتههای آینده است و انتظار میرود دستگاههای جدید بهطور رسمی در اواخر تابستان امسال معرفی شوند. بااینحال، ازآنجاییکه اپل با مشکلات زنجیره تأمین مواجه است، این شرکت درنظر دارد تا لیست تأمین کنندگان خود برای مدلهای آینده آیفون 14 را گسترش دهد. سایت فروش لپ تاپ استوک به گفته ی تحلیلگر Ming-Chi Kuo در توییتر، قطعات SG Micro گواهینامه کیفیت را برای مدلهای ردهبالای آیفون 14 دریافت کردهاند. درنتیجه، شرکت چینی متخصص در مدارهای مجتمع به لیست تأمین کنندگان اپل میپیوندد که قطعات آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را ارائه میکنند. اپل از مدار مجتمع مدیریت انرژی SG Micro (که باتری و تغییردهنده سطح را مدیریت میکند) در آیفونهای امسال استفاده خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین میگوید که معامله با SG Micro نشان میدهد که قابلیتهای فنی تراشههای آن به سطح 1 رسیده است که برای قطعات مورداستفاده توسط دستگاههای الکترونیکی گرانتر و پیشرفتهتر موردنیاز است.

  • Core 2 quad
  • رشته های عمومی
  • NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti 4GB GDDR6
  • حافظه کش: GB6
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 - ۲۰۸۰

با وجود اینکه ZBook 15 G1 از نظر فیزیکی کوچکتر از ZBook 17 است، تاچ پد هر دو دستگاه از نظر اندازه یکسان هستند (103×59 میلیمتر) و به صورت نرم و روان احساس می شود. هر دو از یک نرم افزار Synaptics LuxPad V1.6 مشابه استفاده می کنند و برای استفاده، قابل اعتماد، روان و دقیق هستند. حرکات چند لمسی تا 3 انگشت قابل تنظیم است و با ضربه زدن به هز نقطه از صفحه لمسی کلیک چپ به صورت پیش فرض ثبت می شود. در همین حال، شش دکمه اطراف، بسیار محکم هستند و هنگام کلیک کردن قابل تنظیم هستند و پاسخگویی مناسبی دارند. این کلیدها به عنوان کلیدهای میانبر مفید واقع می شود و احساس یکنواخی بیشتری نسبت به کلیدهای Precision M6800 یا ThinkPad W530ایجاد می کند. فشار دادن این کلیدهای اچ پی کمی ساده است، بنابراین ورودی های اتفاقی می توانند رخ دهند. AUO11ED B156HW01 صفحه نمایشی با کیفیت 1080p است و مانند اکثر ورک استیشن ها از یک صفحه مات IPS برای ارائه زاویه دید بهتر و نمایش رنگ ها طبیعی تر استفاده می کند.

رمزگشایی دومین این اعمال است. در رمزگشایی، دستورالعمل ها دسته بندی شده و قسمتی که باید ادامه دهنده کار باشد، مشخص می شود. سومین مرحله اجرا است. در این قسمت تمام بخشهایی که باید دستورالعمل ها را اجرا کنند، فعال می شوند. در نهایت نیز بازنویسی و بازگشت پیام رخ می دهد. واحد منطقی و حساب (ALU)، ثباتها و واحد کنترل سه بخش اصلی سی پی یو هستند. عناصر پردازنده در یک تراشه IC خاص قرار دارند. سی پی یو یک دستگاه کوچک است که بر روی مادر برد بسته شده و برای تخلیه گرما می توان بر روی آن یک فن و سینک گرما نصب نمود. سال 2008 سالی بود که انقلابی در تولید پردازنده ها رخ داد. در این سال پردازنده ها با هسته هایی با پسوند ix وارد بازار شدند. هر تغییر نسل باعث می شود که پردازنده ای بسیار متفاوت از نسل قبل به بازار عرضه گردد. اولین نسل پردازنده ها در سال 2008 با ابعاد 45 نانومتری ایجاد شد. سه سال بعد نسل جدیدتر و در ابعاد کوچکتر و این روند ادامه دار شد تا در سال 2019 جدید ترین نسل پردازنده یا به معنای دقیق تر آن، ریزپردازنده با ابعاد 10 نانومتر تولید گردید. نسلهای بالاتر سریعتر هستند. ابعاد معماری پیشرفته تری دارند و ابعاد تولید شده آنها بسیار کوچک شده است. برای تشخیص نسل می توانید از طریق مشخصات مندرج بر روی سی پی یو به این موضوع پی ببرید. بعد از برند سی پی یو و نوع هسته، یک عدد سه یا چهار رقمی وجود دارد که در صورت چهار رقمی بودن نسلهای بالاتر با استفاده از اولین عدد مشخص خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی مدل Omen 16-B0080TX با طراحی بسیار زیبا از شرکت HP می باشد. شرکت HP یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی تولید لپ تاپ های گیمینگ است که در عین داشتن امکانات فوق العاده، قیمت مناسبی هم دارد و نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت های زیادی کرده است. در بخش سخت افزاری لپ تاپ Omen به پردازنده ی اینتل Core i7-11800H مجهز می باشد . پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Nvidia Geforce RTX3060 به همراه ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است . این پردازنده گرافیکی به جدیدترین نسل پردازنده های تولیدی انویدیا تعلق دارد و از فن آوری پردازش نور RTX بهره می برد ، به کمک این تصاویر نورها و سایه ها بسیار طبیعی تر و بهتر پردازش می شوند . فروش لپ تاپ دست دوم لپ تاپ گیمینگ اچ پی مدل OMEN 16-B0002TX دارای 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز و 512 گیگابایت حافظه ی پرسرعت PCIe SSD برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد . این لپ تاپ دارای پنل 16.1 اینچی FHD IPS با نرخ تجدید 165 هرتز و حداکثر روشنایی 300 نیت است. همچنین پوشش 100 درصد sRGB وجود دارد. این صفحه نمایش با 7 میلی ثانیه پاسخگویی و مات بودن آن یکی از بهترین صفحه های نمایش برای گیمر هاست. بدنه ی لپ تاپ Omen 16 نسل 11 از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده است. طراحی لولاهای لپ تاپ به گونه ای است که با پنهان کردن آنها ، فاصله ی بین صفحه نمایش و بدنه ، به کمترین میزان ممکن برسد. از سویی دریچه های خروج گرما در پشت لپ تاپ قرار گرفته اند. وزن دستگاه 2.3 کیلوگرم است که با طراحی باریک و فشرده ی آن، جا به جایی آسان را برای کاربر فراهم می کند.

در حالی که به عنوان یک لپ تاپ سبک طبقه بندی می شود، از عناصر طراحی اضافه شده برای تبدیل شدن به یک تبلت برخوردار است. صفحه می تواند به سمت راست تا شود و شما می توانید به طور یکپارچه بین “حالت رایانه” و “حالت تبلت” جابجا شوید. همه لپ تاپ های آن ها از طراحی غیرمعمولی برخوردار نیستند اما آنچه آن ها ارائه می دهند انواع مختلف سبک های مختلف در انواع مختلف لپ تاپ است. Lenovo ThinkPads به دلیل طراحی و کیفیت عالی ای که دارد ستایش زیادی می شود. آنها همیشه در سراسر دنیای تجارت بسیار محبوب بوده و هستند. دلیل این امر این است که ThinkPads از کیفیت خوبی برخوردار بوده و قابل حمل و در عین حال کاربردی طراحی شده است. از نظر قیمت، خرید کدامیک به صرفه تر است؟ لنوو یا ایسر ؟ وقتی نوبت به قیمت می رسد، ایسر را می توان یکی از ارزان ترین مارک های لپ تاپ موجود در بازار دانست.

  • اسلات کارت SD برای افزایش فضای ذخیره سازی
  • انواع کاربری ها
  • HP - Spectre x360
  • NVIDIA GeForce RTX 3070 (Laptop, 85W)

باطری به کار رفته در لپ تاپ Blade Stealth ریزر از نوع لیتیوم یون 3سلولی و ظرفیت 53.1WHr می باشد که برای کارهای روزمره 2 الی 4 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود. ضمنا طراحی مدار برق دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که در صورت شارژ کامل، باطری از مدار خارج می شود تا آسیبی به باطری وارد نگردد (مدار قطع کن باطری). به دلیل قدرت بالای پردازنده و کارت گرافیک موجود در دستگاه Blade Stealth شرکت ریزر از دو فن مجزا همراه با لوله های مسی در سیستم خنک کننده این دستگاه استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده تا هوای خروجی مجددا به داخل دستگاه برنگردد. ورودی هوای فن ها نیز در زیر بدنه قرار دارند تا هوای کافی به فن ها برای خنک کنندگی برسد. در شرایط عادی صدای فن بسیار کم به گوش می رسد اما با بالارفتن قدرت و توان خروجی دستگاه دور فن نیز بالا رفته و صدای آن به راحتی شنیده می شود. همچنین به دلیل قرار گیری خروجی فن در دو گوشه بالای دستگاه، قسمت بالای صفحه کلید بیشترین حرارت بدنه را متحمل می شود.

  • مقدار گرافیک: ۸ گیگابایت
  • حافظه رم : ۸GB up To 16GB - قابلیت ارتقاء تا ۱۶ گیگابایت
  • توجه به سی پی یو، تست رم و کارت گرافیک لپ تاپ
  • رنگ کیف لپتاپ
  • مشخصات حافظه داخلی: حافظه خشک
  • سری HK: پردازندههایی باقدرت پردازشی بالا و قابل

اینتل همزمان با معرفی نسل یازدهم پردازنده های خودش، از پلتفرم Evo هم رونمایی کرد. Evo درواقع پروژهایه که این کمپانی برای همکاری با سازندگان بزرگ لپ تاپ طراحی کرده تا عملکرد سختافزاری و مصرف انرژی رو بهبود ببخشن. لنوو لپ تاپ یوگا 9i رو در دو نسخهی 14 اینچی و 15.6 اینچی به بازار عرضه کرده که هردوی اونها نمایشگری فوقالعاده، باکیفیت 4K HDR و بلندگوهای حرفهای رو تقدیم کاربر میکنن. نسخه 14 اینچی لپ تاپ 2 در 1 لنوو Thunderbolt 4 داره و در نسخه ی 15.6 اینچی امکاناتی مثل انتقال سریع دیتا، پشتیبانی از نمایشگر ثانویه و کارت گرافیک قدرتمند دیده میشه. Yoga 9i بهخاطر بدنهی فلزی محکم و در عین حال سبک، لپ تاپ hp zbook از نظر ظاهری نسبت به محصولات مشابه برتری چشمگیری داره. حتی بدون توجه به مدل گوشیای که توی جیبتونه، لپ تاپ دو در یک سامسونگ ، دستگاهی کمنظیر به حساب میاد؛ با اینحال اگه کاربر اکوسیستم گلکسی سامسونگ باشید، احتمالا تمایل بیشتری به خرید این گجت پرقدرت پیدا میکنید.

برای کاهش مصرف انرژی، HP تنظیمات ایستگاه کاری لپ تاپ را با مجوز US ENERGY STAR ارائه می دهد و لپ تاپ اچ پی زدبوک استودیو HP ZBook 17 G4 مطابق با استانداردهای IT ECO declaration, EPEAT® registered و Low Halogen ارائه می شود. تیم طراحی HP Workstation از روش پیشگیرانه (فراتر از مقررات صنعتی) برای بازیافت و انتخاب مواد استفاده می کند تا به کاهش تأثیرات محیط زیست کمک کند. پشتیبانی از طیف گسترده ای از گزینه های LAN بی سیم امن و یکپارچه و گزینه های WAN بی سیم با پشتیبانی از آخرین استانداردهای صنعت شبکه. باند پهن باند اختیاری WWAN به یک سیستم عامل ویندوز Windows نیاز دارد و فقط در کشورهای منتخب به عنوان یک ویژگی استاندارد قابل تنظیم با کارخانه در دسترس است. Bluetooth یکپارچه نیز موجود است (فقط قابل تنظیم با کارخانه) و می تواند با هر یک از گزینه های LAN بی سیم پشتیبانی شده و WAN بی سیم ترکیب شود. در هر شرایطی تولید کننده محتوای حرفه ای باشید. HP ZBook 17 G4 در طول روز با با همکاری Windows 10 Pro در نهایت امنیت در ویژگی های اتصال با HP به شما کمک می کند.

هر چه ظرفیت حافظه رم به کار رفته در لپ تاپ بیشتر باشد، سرعت و عملکرد سیستم بیشتر خواهد بود و برای کاربری های حرفهای تر، گزینه های مناسبی محسوب می شوند. استفاده از کارت گرافیک قدرتمند در لپ تاپ، قدرت پردازشی گرافیکی آن را بالا می برد و برای گیمینگ و کار های حرفه ای نظیر رندرینگ، انیمیشن سازی و غیره مناسب خواهد بود. لپ تاپ های ایسر، انواع مختلفی دارند که با بهره مندی از کارت گرافیک های گوناگون، برای انواع کاربری ها، گزینه های مناسبی خواهند بود. حافظه داخلی، اهمیت بسیار زیادی دارد و برای ذخیره سازی فایل های مختلف و همچنین نصب انواع بازی ها و برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد. نوع حافظه داخلی ( HDD و یا SSD ) و همچنین ظرفیت آن، دو عامل مهم و قابل توجه هنگام خرید لپ تاپ محسوب می شوند. لپ تاپ های ایسر، از انواع مختلف حافظه های داخلی با ظرفیت های گوناگون بهره می برند که بسته به نیاز های شخصی تان می توانید مدل مناسب آن را خریداری کنید.

  • پردازنده: Intell Core i7-8565u
  • حافظه: حداقل 512GB M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD
  • متن توضیحی در این قسمت قرار می گیرد
  • ASUS ZenBook Pro
  • CPU : 2.3 GH intel Core i5-8300H

وزن این لپ تاپ به نسبت سایر لپ تاپهای هم رده کمتر بوده و تنها 2 کیلوگرم وزن دارد. شاید بتوان لپ تاپ ایسوس R565 را یکی از با ارزشترین لپ تاپهای ارزان قیمت بازار معرفی کرد. این مدل از سری لپ تاپهای خانواده VivoBook بوده و کانفیگهای مختلفی دارد اما در این بخش قصد معرفی دو کانفیگ آن با قیمت مناسب را داریم. مدل اول لپ تاپ Asus R565 JA بوده که در آن از پردازندهی Intel Core i3 نسل دهم با محدودهی سرعت 1.2 گیگاهرتز تا 3.4 گیگاهرتز استفاده شده است. پردازندهی نسل دهم اینتل برای انجام بسیاری از کارهای نیمه حرفهای مناسب است. لپ تاپ استوک dell precision 7510 کارت گرافیک یکپارچهی Intel UHD Graphics هم پردازنده را همراهی میکنید. رم 4 گیگابایت و 1 ترابایت حافظهی SSD هم از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ Asus R56JA است. اما در کانفیگ حرفهایتر لپ تاپ Asus R565JF از کارت گرافیک مجزا هم استفاده شده که توان پردازش اطلاعات تصویری لپ تاپ را بالاتر برده است.

 
۰ ۰

معرفی روکش دندان شیری کودکان در مجله بهداشت دهان و دندان

تجهیزات دندانپزشکی تجهیزاتی قابل حمل با قابلیت های خاص که امکان استفاده از آنها در هر شرایطی را فراهم میاورد. در بیشتر موارد اینگونه تجهیزات با حجم کم و در ابعاد کوچک ساخته می شوند. شاید این باور وجود داشته باشد که کارایی و راندمان آنها کم باشد و کاربرد خاصی نداشته باشد. در صورتی که استفاده کنندگان از این تجهیزات، هیچ کمبودی در هنگام کار با این دستگاه ها احساس نمی کنند. انواع دندان مصنوعی دندانپزشکی یکی از قدیمیترین تخصصهای پزشکی از قدیم در دنیاست. سابقه آن به ۷۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر میگردد. با این وجود اولین اسناد مرتبط با دندانپزشکی و خرابی دندان مربوط به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد است. در یونان باستان بقراط و ارسطو در مورد دندانپزشکی گفته اند. مخصوصا در مورد درمان پوسیدگی دندان بسیار گفته شده است. در سال ۱۷۰۰ دندانپزشکی وارد مراحل تخصصی تری شد. در ۱۷۲۳ جراح فرانسوی Pierre Fauchard کتاب خود را منتشر کرد. که برای اولین بار روش هایی برای مراقبت و درمان دندان نام برد.

مشاوره انلاین دندانپزشکی با ارتباط مستقیم با دندانپزشک، سبب ایجاد حس اعتماد و آرامش خیال در مراجعین میشود. از منظری دیگر، مشاوره آنلاین دندانپزشکی استرسهای بیمار را به حداقل میرساند تا بتواند با تصمیمگیری صحیح و بهموقع به سلامت خود کمک کند. همانطور که گفته شد همزمان با ظهور پلتفرمهایی که پاسخگوی نیاز اولیه کاربران یعنی مشاوره دندانپزشکی و نوبتدهی هستند، پلتفرمهایی ایجاد شدند که سعی دارند از پیش تا پس از درمان را تحت پوشش قراردهند. دو دسته اصلی برای ارائه خدمات مشاوره آنلاین دندانپزشکی را میتوان متصور بود. در این حالت کلینیکهای تخصصی دندانپزشکی نسبت به ارائه مشاوره آنلاین اقدام میکنند و اغلب مشاوره به صورت تلفنی انجام میشود. پزشکان در هر ساعت پاسخگوی سوالات بیماران نیستند و ارتباط بیمار به صورت مستقیم با پزشک شکل نمیگیرد. در اغلب موارد هم به بیمار توصیه میشود برای تشخیص حتی اولیه به مطب مراجعه کند. این کلینیکها اغلب به دلیل توسعه ندادن اپلیکیشنهای شخصی امکان ایجاد پروفایل کاربری و ارتباط مداوم با بیمار را ندارند.

در این نوشتار از خانم دکتر صفورا امامی، دندانپزشک متخصص ریشه دندان و کانال به بررسی این مسئله میپردازیم. در ادامه همراه ما باشید. در حال حاضر در سال جدید 1401 قیمت عصب کشی دندان از حدود 1 میلیون و پانصد هزار تومان شروع میشود. این هزینه بر حسب تک کانال و یا چند کانال بودن دندان، انجام عصب کشی اولیه، عصب کشی مجدد و یا میزان ترمیم ریشه دندان تعیین میشود. اما در حالت کلی قیمت عصب کشی دندانهای با تعداد کانال بیشتر و عصب کشی مجدد بیشتر است. از سوی دیگر این قیمت عصب کشی نزد متخصص و ترمیم ریشه دندان کاملا متغیر هستند و با توجه به نوسانات متعددی در قیمت ابزار و دستگاههای دندانپزشکی وجود دارد، تغییر میکنند. به همین دلیل نمیتوان قیمت مشخص و ثابتی برای درمان ریشه دندانهای مختلف ارائه داد. برای اطلاع از قیمت دقیق عصب کشی دندان خود با شماره تلفن مطب تماس گرفته و نسبت به تعیین وقت ویزیت اقدام فرمایید.

استفاده از مواد اولیه دندانپزشکی به هزاران سال پیش باز میگردد. در طول تاریخ و با پیشرفت علم، مواد اولیه مصرفی دندانپزشکی پیشرفت های بسیاری به خود دیده و انجام خدمات دندانپزشکی را چه برای بیماران و چه برای دندانپزشکان راحتتر نموده است. در این راستا تاثیر ابزار دندانپزشکی را نمیتوان نادیده گرفت. لیست وسایل پرکاربرد دندانپزشکی را بررسی کنید. روکش دندان شیری کودکان در این مطلب شما را با مهمترین و جدیدترین مواد مصرفی دندانپزشکی و خواص و عوارض هر یک آشنا میکنیم. امروزه افراد زیادی به دلایل رفع درد دندان و ترمیم آن و یا برای جذابیت ظاهر به دندانپزشکان مراجعه می کنند. در این راستا، دندان پزشکان برای نیل یه اهداف خود از مواد اولیه ای برای ترمیم دندان ها بهره می برند که شناخت جنس مواد اولیه به کار رفته و عوارض آن برای هر فردی حائز اهمیت است. پر کننده های دندانی برای پر کردن نواحی فرسوده دندان استفاده می شود.

بعدها مسئله آموزش دندانپزشکی مطرح شد که پیشگامان این حرکت را میتوان کتر میلچارسکی، دکتر سیاح و برخی دیگر از دندانپزشکان آن زمان دانست. ذکر این نکته لازم است که دندانپزشکی شاخهای ازطب میباشد و تنها کلاس طب تا سال ۱۲۹۷ در مدرسه دارالفنون بود. درآبان ماه آن سال کلاس طب به مدرسه طب تغییر کرد و در نتیجه این مدرسه دارای اتاق و رییس جداگانهای گشت که محل آن در حیاط بزرگ دارالفنون قرارداشت. با گذشت زمان وبا جدا شدن مدرسه طب از دارالفنون چند اتاق درحیاط وزارت معارف به آن اختصاص داده شد. در سال ۱۳۰۰ که دکتر سیاح تحصیلات خود را دراروپا به پایان رسانید، به ایران مراجعت و با افرادی نظیردکترمیلچارسکی، دکتراشتومپ و دکتر استپانیان آشنا شد. اکثرآنها پزشکان مخصوص دربار بودند. دارای دو اتاق و یک زیر زمین بود که امور درمانی، لابراتوری و اداری در آن انجام می گرفت. آموزشهای نظری و عملی در این مقطع توسط دکتر آشوت هاروطونیان و شهریار سلامت انجام می شد.

قرار دادن و برداشتن پروتز مقداری تمرین می خواهد. کلیه دستورات دندانپزشکتان را رعایت کنید. پروتز باید به راحتی در جای خود قرار گیرد. هرگز با گاز گرفتن پروتز آن را با فشار به سر جای خود نرانید. این کار باعث خم شدن یا شکستن کلاسپها می شود. چه مدت باید از پروتز استفاده کنیم؟ دندانپزشک دستورات لازم را دراین زمینه به شما خواهد داد. ابتدا ممکن است از شما خواسته شود که تمام مدت از آن استفاده کنید. گرچه این امر ممکن است کمی ناراحت کننده باشد، ولی این سریع ترین راه برای نشان داده شدن قسمتهایی از پروتز است که ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشد. اگر پروتز فشار زیادی به یک ناحیه خاص وارد کند، آن نقطه زخم می شود. دندانپزشک پروتز شما را تنظیم می کند تا راحت تر تطابق یابد. بعد از انجام تنظیم های لازم، معمولاً دندانپزشک توصیه می کندکه قبل از رفتن به رختخواب، آن را از دهان درآورده و صبح دوباره ازآن استفاده کنید.

استفاده از این روشها میتواند در جلوگیری از بروز بعضی از بیماریهای دهان و دندان و یا تشدید این بیماریها نیز تأثیر زیادی داشته باشد. درمان این گونه از مشکلات و ناهنجاریهای دهان و دندان در کودکانی که هنوز در سن رشد هستند، به ما امکان میدهد تا بهتر بتوانیم به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنیم. در واقع دستیابی به اغلب این نتایج در بزرگسالانی که استخوانهای صورت و فک آنها به طور کامل رشد پیدا کرده است، ممکن است به سادگی امکانپذیر نباشد. علاوه بر آن، درمان زودهنگام در کودکان میتواند موجب سادهتر شدن درمانهای دیگر در آینده و یا اصلاً رفع نیاز به چنین درمانهایی شود. همان طور که گفته شد، ارتودنسی فقط مخصوص کودکان و نوجوانان نیست. در واقع بیش از 20 درصد از بیمارانی که از روش ارتودنسی استفاده میکنند، بزرگسالان هستند. پس هیچ کس به قدری مسن نیست که نتواند از روش ارتودنسی استفاده کند. مشکلاتی که بزرگسالان برای درمان آن از ارتودنسی استفاده میکنند غالباً همان مشکلاتی است که در کودکان وجود دارد.

شیوههای مختلفی برای سفیدی و زیبایی دندانها وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله به کمک دکتر فاطمه لبافی به انواع شیوههای زیبایی دندان و سفید کردن آنها در کلینیک دندانپزشکی میپردازیم. تغییر رنگ دندانها در نتیجه عوامل مختلف مانند استفاده از انواع نوشیدنیها و استفاده از سیگار و سایر دخانیات صورت می گیرد. حتی انواع مواد غذایی، مانند ادویهها، هم میتواند باعث تغییر رنگ دندانها شود. گذشت زمان هم باعث ضعیف شدن مینای دندان و تیره شدن رنگ آنها میشود. برای زیبایی دندانها و سفید کردن آنها 4 شیوه بسیار متداول وجود دارد: لمینت، بلیچینگ، لاک سفیدکننده دندان، ماسک دندان. لمینت دندان در سالهای اخیر تقریباً در تمام کشورهای جهان رواج پیدا کرده است. لمینتها پوستههایی هستند که سطح رویی دندان را میپوشانند. این پوستهها شیشهای و ظریف هستند و استحکام بالایی دارند. لمینت دندان فقط باعث سفیدی دندانها نمیشود، بلکه به دلیل استفاده از پوستههای خاص ایرادات دندانی را هم برطرف میکند. این ایرادات شامل بدفرمی دندانها، فاصله زیاد بین دندانها، شکست خوردگی دندانها و ترکخوردگی دندان است.

  • مراجعه به مطب دندانپزشکی در بارداری را فراموش نکنید
  • سرکه سیب
  • پر کردن
  • ساییدگی دندان ها
  • ایمپلنت(کاشت دندان)
  • انجام این فرایندها چقدر زمان می برد؟
  • دکتر الهام حاتم زاده
  • احساس سوزن سوزن شدن در محل تزریق

لمینت میتواند رنگ، شکل و اندازه دندانهای طبیعی شما را تغییر دهد. درحالیکه، دندانهای شما ممکن است ازنظر ظاهری عالی نباشند؛ اما، اگر لثههای سالم و ساختار استخوانی خوبی دارید، احتمالاً مشکلی با استفاده از لمینت نخواهید داشت. درنهایت، اینکه لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است را دندانپزشک پس از معاینه شخص باید پاسخ دهد. 5. بهبود فاصلۀ بین دندانها. روکش سرامیکی برای چه کسانی مناسب نیست؟ مراقبت از فیشورسیلانت در مواردی قبل از استفاده از لمینت ممکن است نیاز باشد کارهای دیگری روی دندانهای شما انجام شود. اگر دندانها بیش از حد ساییده شده باشند، چسبیدن روکش به سطح دندان را به چالش میکشند. اگر بین دندانهای شما فاصلۀ زیادی وجود دارد، ممکن است لازم باشد ابتدا ارتودنسی انجام دهید. ارتودنتیست دندانها را حرکت میدهد تا شکافهای بزرگ را از بین ببرد. سپس، دندانپزشک زیبایی میتواند روکشها را قرار دهد. به یاد داشته باشید که روکش باید به دندان شما بچسبد.

۰ ۰

معرفی انواع پنتری آشپزخانه و انواع کمد دیواری

مبلمان آنتیک ، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین چه چیزی را در ذهن شما تداعی می کنند؟ بله، سبک دکوراسیون کلاسیک . ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات سبک دکوراسیون کلاسیک هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است. مسلما به کار بردن هر سبکی در دکوراسیون داخلی به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. در غیر این صورت، نتیجه کار بر وفق مراد نخواهد بود. سبک کلاسیک هم مانند همه سبک های دیگر، قواعد و اصولی دارد که باید به آن ها توجه کنید. برای پیاده کردن این سبک در دکوراسیون منزل، کافی است راهنمایی های ما را دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است.

سبک های معماری داخلی برای تمامی علاقمندان به هنر جذاب هستند. شما به آسانی میتوانید با الهام از سبک های دکوراسیون داخلی منزل، ایدههایتان را در فضای خانه پیاده کنید. انواع پنتری آشپزخانه شناخت سبک های دکوراسیون داخلی به خصوص برای معماران و طراحان داخلی الزامی است زیرا شما را در ایدهپردازی خلاقتر میکند. شما برای اینکه بتوانید سلیقه هنری خود را بالا ببرید باید نمونههای خوب و متنوع ببینید. با بررسی طرحهای باکیفیت در سبک های مختلف، اصول پایهای دکوراسیون داخلی مانند تضاد، تقارن و ترکیببندی مناسب رنگها در ذهن شما حک میشود. در این مطلب ۲۵ سبک مهم و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی را معرفی میکنیم که به شما ایدههای فوقالعادهای در طراحی داخلی منزل و محیط کار خواهند داد. در این مطلب سعی شده است سبک های معماری داخلی طبق شباهتهایشان در چهار دستهبندی قرار بگیرند تا به یاد ماندن آنها در ذهن شما آسانتر شود. بررسی انواع سبک های معماری داخلی از منظر تاریخ معماری کمک زیادی به طراحان داخلی، معماران و هنردوستان میکند.

رنگ پرده پذیرایی باید به گونه ای باشد که با سایر المان ها تطبیق پذیری داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید به یاد داشته باشید، توجه به میزان نور ورودی خانه می باشد. یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی، کفپوش ها می باشند. انتخاب کفپوش مناسب نقش مهمی در افزایش جذابیت اتاق پذیرایی دارد. کفپوش های مورد استفاده در اتاق پذیرایی انواع مختلفی دارند. پارکت های چوبی، سرامیک، کفپوش پی وی سی و … از جمله کفپوش هایی هستند که می توان در طراحی فضای مورد نظر مورد استفاده قرار داد. یکی از پراستفاده ترین کفپوش های مورد استفاده در اتاق پذیرایی، سرامیک می باشد. در انتخاب سرامیک کف پذیرایی به مواردی از جمله انتخاب رنگ و طرح آن باید توجه داشته باشید. برعکس دکوراسیون داخلی پذیرایی بزرگ، طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک دارای محدودیت های زیادی می باشد. یکی از فاکتورهای مهم مورد توجه در دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک، انتخاب رنگ بندی و تمرکز نور برای بزرگتر جلوه دادن فضای پذیرایی می باشد.

چیدمان مبل از جمله مسائل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود که به آن توجه ویژه ای می شود. در این میان چیدمان مبل ال به خاطر زیبایی و نمای خاصی که به محیط می دهد، طرفداران بیشتری دارد. بنابراین اگر شما هم از جمله افرادی هستید که این نوع چیدمان را برای دکوراسیون منزلتان می پسندید، پیشنهاد می دهیم این مطلب را از دست ندهید. قبل از اینکه بخواهیم توضیحی در رابطه با دکوراسیون مبلمان ال بدهیم، لازم است تعریف کلی در مورد مبل ال داشته باشیم؛ مدل مبلمان ال به مبلی گفته می شود که شبیه حرف انگلیسی ال (L) است. یعنی مبل ها را طوری کنار هم قرار دهیم که با هم زاویه ۹۰ درجه ای بسازند. چیدمان مبل L شکل یکی از مرسوم ترین طراحی ها برای پذیرایی خانه و آپارتمان های امروزی می باشد. در این مطلب، چند روش اصولی و کار آمد برای طراحی و چیدمان مبل های ال به شما معرفی کرده ایم که با توجه به آنها می توانید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

این محصول لاکچری و مخاطبپسند در ایران بیشتر با نام چوب نما یا چوب ترمو نما شناخته میشد. این متریال­ها در بلند مدت باعث خستگی نمی­شوند و هرگز از مد نمی­افتند. استفاده از میز کنار تخت در سبک کلاسیک الزامی نیست، اما به ظرافت دکوراسیون اتاق خواب سنتی و کلاسیک میافزاید. انواع کمد دیواری اگر امکان تغییر گچبری اتاق را هم داشته باشید می توانید از گچبری های با طرح درشت گل و بلبل استفاده کنید تا بیش از پیش به دکوراسیون اتاق نشیمن حال و هوای سنتی بدهید. تغییر دکوراسیون اتاق خواب با وسایل ساده نه تنها ظاهر خانه شما را تغییر میدهد بلکه به اندازه ۴۰ تا ۸۰ درصد ارزش خانه را بیشتر میکند. برای مثال اینکه شما یک گلدان بسیار کوچک را کنار گلدان بزرگ بگذارید، منظره جالبی به وجود نمی آید اما قرار دادند گلدان ها با اندازه مختلف در کنار هم که براساس اندازه، چیده می شوند، چیدمان خوبی خواهد بود.

یکی از مهم ترین مکان ها که توجه به دکوراسیون در آن باعث افزایش راندمان کاری افراد و همچنین تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان می شود انواع سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری است. در این مقاله با انواع دکوراسیون داخلی در این گونه محیط ها بیشتر آشنا شده و به بررسی انواع آن خواهیم پرداخت. شاید یکی از قابل توجه ترین فضاهایی که دکوراسیون در آن باعث جذب مخاطبان بیشتر به محیط آن می شود و تاثیرات روان شناختی زیادی بر روحیه افراد در آن دارد فضاهای اداری است. سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در ادارات مختلف بسته به چند مورد مهم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. برای همین از مهمترین اموری که توسط طراحان دکوراسیون در این فضا انجام می شود شناخت محیط و روحیه افراد در آن است. توجه نمایید که نوع فضای اداری تاثیر زیادی بر انتخاب سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری در این گونه ادارات دارد.

اتاق خواب بهترین و امنترین فضای خانه برای هر فرد است و همه ما در آن احساس آرامش میکنیم. دکوراسیون اتاق بر اساس سلیقه خود شخص است اما نکات ریزی در نحوه چیدمان آن وجود دارد که با رعایتش حس و حالمان عوض میشود. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کار ظریف و حساستری است زیرا آنها تخیلات و رؤیاهای خاص خودشان را دارند. ایده شما برای چیدمان چنین اتاقی چیست؟ تا زمانی که فرزندتان کوچک است، میتوانید به راحتی دکوراسیون اتاقش را تغییر دهید اما هنگامی که بزرگتر میشود این کار هم دشوارتر میشود؛ زیرا سلیقه و نظر او هم در دیزاین اتاق اهمیت پیدا میکند. چارچوب کلی برای چیدمان اتاق خواب وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. این دو عنصر اهمیت زیادی در اتاق خواب دخترانه دارند؛ بهعنوانمثال اگر میخواهید یک اتاق لوکس و مدرن داشته باشید باید تمام وسایل و لوازم اتاق خواب را بر اساس همین سبک انتخاب کنید. وسایل اتاق خواب باید با هم هماهنگ باشند، بهعنوانمثال نوع پرده، نوع لامپ، اندازه مبلمان، تخت خواب، پاتختی، دراور، تابلو و …

در این صورت دکوراسیون اتاق خواب 9 متری شما باید به بهترین شکل آماده شود. انواع عکس های ساده از اتاق خواب ها معمولا در مجلات بسیاری از فروشگاه های مبلمان و وب سایت ها یافت می شود. اما با پیشرفت در هنر، یادگیری ترفندهای تزئین اتاق خواب 2020 بسیار مهم است تا بتوانید فضایی شیرین و بدون استرس را در اتاق خواب خود یا فرزندانتان ایجاد کنید. قطعاً در یک اتاق خواب کوچک با ابعاد 4 یا 9 متر، فضای زیر تخت مکانی عالی برای نگهداری برخی از وسایل کم استفاده است. دکوراسیون مبلمان منزل تا اتاقت خالی بشه اگر بتوانید از یک تخت خواب جدید با انباری و یک کشو برای تزئین اتاق خواب کوچک خود استفاده کنید عالی خواهد بود. می توانید وسایل زیادی مانند کیف و کفش، کتاب، لباس و سایر وسایل را در این کشوها قرار دهید تا اتاقتان بزرگتر به نظر برسد. طراحان دکوراسیون اتاق خواب های کوچک اکنون طرح های منحصر به فردی را ارائه می کنند که بهترین انتخاب برای این اتاق ها است. مثلا تخت بالای میز را طراحی می کنند. یا به شکل L اما با فضای کمتر، تخت و میز مونتاژ می شوند. این مدل ها هم مدرن و هم زیبا هستند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین هنگام تزئین اتاق خواب 12 فوتی خود حتما از این ایده ها استفاده کنید. امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی وارد بازار شده اند که با استفاده از آن ها می توانید یکی از دیوارهای اصلی اتاق خود را با این طرح های زیبا بپوشانید تا اتاقتان کسل کننده و یکنواخت به نظر برسد. البته فراموش نکنید که توضیحاتی که در مورد رنگ در اینجا داده ایم را نیز در نظر بگیرید. بهتر است طرح های بزرگ را انتخاب کنید تا اتاق شما با کاغذ دیواری شلوغ به نظر نرسد. همچنین پوشش را با طرح کاغذ دیواری برای جلوه بیشتر ترکیب کنید.

  • فرش و گلیم
  • جلوی کهنگی و انباشتگی را بگیرید
  • ظروف غذا: برند آیکیا ترکیه
  • سبک ماوریک یا تک رو
  • میزکار در دکوراسیون سلطنتی
  • سبز نعنایی
  • استفاده از گیاهان در محیط بالکن

دکوراسیون داخلی ساختمان، امروزه افراد به طراحی قسمت های مختلف منزل خود اهمیت زیادی می دهند طراحی داخلی ساختمان اگر به شیوه ای اصولی انجام شود می توانید شاهد زیباترین فضای داخلی در منزل خود باشید. دکوراسیون داخلی ساختمان می تواند در روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد. از این رو بهتر است در هنگام دیزاین داخلی ساختمان توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید فضایی مدرن و توام با آرامش را در فضای منزل خود ایجاد کنید. برای بررسی دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی ویلا کلیک کنید. پارتیشن شیشه ای طراحان دکوراسیون سالن پذیرایی را یکی از مهمترین بخش ها در هر خانه ای دانسته اند. بنابراین بهتر است طراحی داخلی پذیرایی به شیوه ای اصولی و کاربردی انجام شود. پذیرایی یکی از پر استفاده ترین مکان ها در هر خانه ای است و علاوه بر این هر فردی با ورود به خانه شما توجه اش به سمت دکوراسیون داخلی پذیرایی جلب می شود. از این رو بهتر است در هنگام طراحی داخلی منزل و چیدمان وسایل در پذیرایی توجه لازم را داشته باشید.

۰ ۰